Hallo allemaal, Even een vraagje: vandaag heb ik een Kruidvat test gedaan, en in de eerste instantie dacht ik niets te zien. Een poos later zag ik de test weer liggen, en nu staat er een heel duidelijk verticaal streepje. Maar ja, dat is aflezen (ruim) buiten die tien minuten. Wat moet ik met deze informatie? Mijn nod is vandaag en ik ben nog niet ongesteld, maar dat kan natuurlijk nog komen. Ik laat de biertjes toch maar even staan.
hmm, zie het kruisje wel, maar vind het er maar raar uit zien, heb je geen kv 2 v 5? Vind ik duidelijker.
Dat is balen. ben eerlijk gezegd niet zo van de kruisjes. Morgen weer een doen, urine even bewaren en als je weer een kruisje ziet, gauw naar de kv.
De verticale streep is niet even dik en netjes in het midden. Ik ben zeer benieuwd! Ik ga voor je duimen!
Hmm spannend dus...zie vooral veel strepen maar wel hele rare. Misschien kun je vanavond al weer testen aangezien t je nod is. Dat hoeft dan toch niet meer perse met ochtendurine? Succes!!!
Klopt hoor. Deze testen geven vrijwel standaard na afleestijd een pennestreepje zoals bij jou TS. Maar......dat wil niet betekenen dat je niet zwanger kunt zijn. Even opnieuw testen met een andere test, geen plustest in elk geval.
Sorry, was even druk bezig! Maar Beckje had gelijk - het was vals alarm. Ik ben gisteren toch ongesteld geworden. Nog een maandje kijken, dan gaan we toch echt even een huisarts raadplegen.