Ik word een beetje gek van mezelf, zit nu op 8 dpo en kon me vanmorgen niet bedwingen om een testje te doen. Nu zie ik heel vaag een streepje..erg ik weet het, veel te vroeg, ik weet het. Zien jullie ook iets? Is een dipstick van Sensitest (niet de gevoelige)..
Ik lijk heeeeeel ver weg iets van een streepje te zien ...En dat vroegtesten is mij heel herkenbaar hoor Ik hoop voor je dat de testen mooi oplopen! ...Succes en sterkte met wachten
Die puntjes die je hebt gezet leiden erg af. Zo denk ik iets te zien, maar het zijn die puntjes die ik zie.
Ik zie nog niks maar je bent ook nog erg vroeg meid met testen. Ik kan ook nooit W8 ,en test te vroeg. Kan nog alle kanten op.
Sorry meiden voor de stipjes, kreeg het al bijna niet op de foto (hoopte dat het zo wat makkelijker te zien zou zijn)
Ik zie op beide foto's wel iets, op de tweede wel duidelijker maar kan ook gezichtsbedrog zijn vanwege de stipjes die er bij staan. Nog even volhouden en wie weet een mooie duidelijk test over een paar dagen!
Ok heb vanmorgen (9dpo) een kv2v5 gedaan en zie toch echt een lijntje. Ik hoop dat jullie hem ook zien...hoop zo dat het deze ronde gelukt is.... Foto is genomen na 10 min. Heb hem ook even in het negatief gezet.
ik zie ook een streep op je kv test nou hopen dat ze mooi op zullen lopen....succes en gefeliciteerd !!!