Nou,ik ga eens vertellen wat voor "eventuele symptomen" ik heb: -Moe,moe,moe! -Meer plassen,maar kleine beetjes -Gisteren en vandaag ongi pijn zonder bloed Nod is 24 ste pas...Innesteling? -Kleine hoofdpijntjes (knap irritant) -Gloeiende voorhoofd maar steenkoude lichaam,voel me grieperig (maar ben 100% NIET ziek...) -Slijmpropjes (meer afscheiding dus hihi) 17 sept begon die ongi pijn,op mijn verjaardag hihi En volgende week 25 sept is mijn broer jarig dus als ik een posi test in mijn handen heb Jippie! (Ik heb vandaag tegen mijn schoonzus gezegt dat ik mijn ongi gekregen heb,zodat ik haar rond de 27ste kan verrassen met een beschuit met roze en blauwe muisjes,als het zover is dan he..) Knuffie ikke
Ik hoop echt voor je dat t zover is.. Máár blijf wel met beide benen op de grond staan, anders is het zo'n gruwelijke tegenvaller als het niet zo is!
Ik weet het...Maar heb zon goed gevoel hierover!Als ik al die symptomen lees van zwangeren en hoe ik me nu voel (al ben ik bekaf hihi) voel ik me steeds zekerder Knuffie ikke
hoihoi Ik hoop echt dat je zwanger bent...maar jij hebt ook nog wel een beetje de klachten van een blaasontsteking.........Ik bedoel het niet lullig hoor.... Ik hoop echt dat je zwanger bent... liefs corinne
Nee joh ik heb al zooooooooooo vaak blaasontsteking gehad ik weet hoe dat is erg pijnlijk...Nu niet geen last van het plassen geen pijn alleen kleine beetjes Hihihi
hoi nou hoop doet leven hoor heb zelf ook verschrikkelijk veel hoop. haha lmaar wel in je achterhoofd houden dat het misschien niets is want anders valt het inderdaad vies tegen succes! groetjes mik
Ik weet hoe het is...Ben hier al 18 maand mee bezig...En ben zelfs ook schijnzwanger geweest toen ik nog aan het ont(prik)pillen was... En 2 maand geleden ging mijn innesteling fout... Het is toch wat een vrouw zijn wat een gedoe!
Ga voor je duimen... maar maak je niet te gek.. Stel dat het niet zo is komt de klap zo hard aan. Ik heb deze maand ook goed gevoel maar toch bang dat ik het mis heb.. Als we het we zijn dan heeft Caruli de pendels goed...
hihihi wat toevallig dat ze bij jou en mij sept heeft gependelt! Ik hoop het zo maar ik twijfel soms wel hoor moet ik zeggen...Zonet bv at ik pindakaas op brood en het was het smerigste wat ik ooit had gehad en toen ik het 5 min later at is het weer een normale smaak... Maar mijn tepelhoven (sry hoor ) zijn nu bruin vlekkerig...Had ik ook nog nooit gehad altijd donker roze...Dan begin je weer te twijfelen... Het is afwachten tot 25 sept dan kan ik testen...