Vreemde menstruatie, ervaringen/tips gezocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door OneMillion, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik zal proberen het zo kort en duidelijk mogelijk te houden. Ik heb een cyclus van 28-32 dagen. Uitgaande van 28 dagen zou ik afgelopen dinsdag mijn menstruatie krijgen, en zo geschiedde. Ik was teleurgesteld, maargoed op naar de volgende ronde. Vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie heb ik altijd gevoelige borsten, die gaan na de menstruatie altijd weer weg. Nu ook. Maar, ik heb ineens maar 1,5 dag bloedverlies gehad. Wel helderrood, maar het bloedverlies was minimaal, en zonder stolsels. Verder heb ik wat steekjes nog in m'n baarmoeder, maar dat kan bij de menstruatie horen natuurlijk. Het bloeden is dus inmiddels weer gestopt. Verder ben ik echt extreem moe. Ik heb afgelopen zondag een test gedaan, dus 2 dagen voordat de bloeding begon. Negatief. Nu had ik er nog 1 over, dus toch maar gedaan net. Resultaat: tuurstreepje.

Het kan dus zijn dat mijn nod zaterdag pas is, maar zou ook kunnen dat mijn nod inderdaad dinsdag was. De avond voordat ik begon te bloeden hebben we seks gehad. Ik heb weleens gelezen dat het raken van een bloedvaatje rood bloedverlies kan veroorzaken, maar dit duurt toch geen 2 dagen?

Uiteraard test ik over twee dagen nogmaals als de klachten aanhouden, maar ik was even benieuwd of iemand misschien ervaring heeft hiermee of een idee heeft wat het zou kunnen zijn. Omdat ik net voor mijn bloeding nog negatief heb getest denk ik niet aan een vmk.

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Het kan als je NOD zaterdag is ook een innestelingsbloeding zijn, dan is het ook logisch dat hij negatief was en nu pas heel lichtpositief. Ik zou indd over 2 dagen nog eens testen!! Ik duim voor een mooie streep over 2 dagen

3. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Dankje :) ik heb van mijn zoontje geen innestelingsbloeding gehad, maar weet niet of dat iets zegt natuurlijk. Verder is de pijn in mijn borsten wel weg, net als normaal met de menstruatie. Kan ik ook foto's uploaden vanaf mijn telefoon? Dan kan ik die test misschien even laten zien.

4. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ja dat kan als je op meer opties klikt onder je typ veld, dan komt een een vakje met beheer bijlage als je daar op klikt kan je een foto uploaden.

Iedere zwangerschap is anders dus het zo indd kunnen dat je nu wel een innestelingsbloeding hebt en bij je zoontje niet ;)

5. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    #5 OneMillion, 15 okt 2015
    Laatst bewerkt: 15 okt 2015
    Top, volgens mij is het gelukt. Alleen is de foto geloof ik wel erg slecht geworden door het uploaden. Maar misschien kun je er iets van zien.

6. Pendel Vrouwtje

Pendel Vrouwtje Actief lid

27 nov 2012
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik zag zonder te vergroten op mijn telefoon het streepje al ;)

7. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ik zie het streepje indd ook!!

8. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Hij is wel wat donkerder geworden dan dat hij was binnen de afleestijd. Verder vind ik het streepje wat grijzig overkomen, maar voor een indroger is hij wel erg duidelijk toch? En het streepje was er wel binnen vijf minuten, binnen 1 minuut al. Hij is alleen wat donkerder geworden na een halfuur.

Ik vind het maar spannend allemaal ☺️ En ik wist niet dat een innestelingsbloeding ook 2 dagen kan duren. Blijft ook vreemd dat de pijn in mijn borsten weg is, maargoed dat kan natuurlijk.

9. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Kan je hem in negatief zetten? Als het streepje oplicht is het namelijk een roze streepje. En voor de foto een ring er naast leggen, klinkt raar maar dan zie je de streep beter heb ik hier geleerd ;)
    Haha ja kan indd 2 dagen duren en uhm is hetzelfde als bijvoorbeeld misselijkheid ene zw kan je er last van hebben en de andere niet

10. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Geen idee hoe dat moet haha. Maar ik denk dat ik gewoon een paar dagen geduld moet hebben en over twee dagen nog eens moet testen.
    Helaas stond ik niet vooraan toen het geduld werd uitgedeeld (op dit vlak dan, haha)

11. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hihi uhm ja nogal lastig als de wens er is. Erg herkenbaar ;) ik wacht ongeduldig met je mee en hoop op een mooie streep

12. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Dankje, wat lief van je! Jij ook veel succes met wachten, ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben 😃

Deel Deze Pagina