Goedemiddag moeders en vrouwen die moeder willen worden. Ik vroeg me af of er dames zijn die deze test wel eens gedaan hebben en daarook uit bleek dat je echt zwanger was. Mijn ongesteldheid schommelt tussen 4 en 5 weken en de laatste 4 maanden ben ik netjes optijd ongesteld met 4 weken. Nu afgelopen dinsdag 5 juli was de dag dat ik ongesteld had moeten worden en steeds last van buikkrampen en ongesteldheids gevoel. Maar niks van bloed te bekennen. Nu heb ik deze test gekocht en ik weet van mijn andere 3 kindjes dat ik een week na mijn ongesteldheid pas positief getest heb.(ongesteldheid bleef toen natuurlijk uit) Ik wil deze test morgenochtend met ochtend urine testen hoop ik heel hard dat er een wondertje in me aan het groeien is😊 Mijn kwaaltjes wat ik nu voel is steekjes af en toe in mijn lies aan de binnenkant en puist in mijn huid ook vreemd heb ik nooit die zit ook in mijn binnenkant in de lies kant vlakbij mijn vagina😨 Gelukkig geen last van maar het zit er wel. Af en toe krampen ongesteldheid gevoel en dan denk ik oje ik voel het opkomen en dan zit ik op de wc en komt er niks😊 Borsten voelen ook apart aan. Oja ik eet nu veel winegums met dropsmaak mmm ben ik opeens gek op. Het is gewoon afwachten maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Liefs van mij. Ik ben moeder van 2 meiden 14 en 12 jaar en een zoon van 9 jaar.
Bedoel je de early predictor digital? Die heb ik 4 dagen voor mijn NOD (was ook afgelopen dinsdag) gedaan en hij was positief (staat dan YES op het schermpje). Maar omdat het voor de NOD is, was ik er nog niet gerust op. Dus ook op NOD en de dag erna getest, en nog steeds positief! Ik hoop voor jou ook op een goede uitslag, laat je het dan nog wel even weten?
Ja die heb ik ook gedaan. 6 dagen voor NOD en tuur streepje niemand zag die behalve ik.. en 5 dagen voor nod was die positief
Goedeavond Narena. Ja klopt die bedoel ik en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wil hem morgenochtend doen want offiecieel zou ik afgelopen dinsdag mijn ongesteldheid zijn maar op heden nog niks te zien van bloed behalve rare kwaaltjes en mijn ongesteldheids gevoel. En soms ben ik met 5 weken dan ongesteld maar omdat het lijkt dat ik al ongesteld ben en niks komt zit ik ongeveer op de helft van 4 en 5 weken dus ik dacht ga zo n test eens proberen. Vanmiddag gekocht en morgenochtend met mijn vriend samen doen. En het zou zo ontzettend leuk zijn als ik zwanger zou zijn. Mijn vriend wil het net als ik ook zo ontzettend graag. Ik laat het jullie weten. Liefs van mij.
Goedeavond xxxmamaxx2016. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.En wat fijn te horen dat zo n test dan positief geeft en dan een dag erna nog duidelijker is. Bertje123 Dank je wel voor je berichtje maar wat naar dat jullie een kindje verloren hebben.sterkte x van mij. En ik zal morgenochtend vertellen wat de test aan geeft. Liefs van mij.
Goedemorgen allemaal. Ik heb net die test gedaan maar geeft maar 1streepje aan. En nog niet ongesteld. Ik weet dat mijn hcg langzaam is omdat ik bij mijn andere kids ook pas na een week na de uitgebleven ongesteldheid positieve test had. Ik kan alleen maar afwachten.
Bedankt voor jullie lieve reactie. Ik heb echt goed gekeken maar 1 streepje en verder helemaal wit. Ik wacht het wel af. Ik heb er wel een fotootje van gemaakt maar daar zie je echt hetzelfde op.
Goedemorgen mamavd. Ik heb een foto van mijn test toegevoegd hopelijk kan je het zien. Inderdaad kruitvat testen zijn ook goed. Zal ze ook eens proberen. Alvast bedankt voor jullie reacties en een fijn weekend
Daar is hij zo klein dat is nauwelijks te zien. Je kan hem hier toevoegen. Dan klik je op het knopje meer opties Dan op het paperclipje dan kun je een foto toevoegen
Ik heb die gedaan op nod nog negatief terwijl ik toch echt zwanger ben volgens kv2voor5 en clearblue digi !
Waarom moet ze een foto uploaden als ze zelf zegt dat er echt maar 1 streep staat?? Ts, gewoon over 3 dagen nog een keer een test doen. Zal duimen voor een mooie 2e streep dan.
Nee ze voegde een foto bij (in haar profiel) omdat iemand op pagina 1 daarom vroeg (nadat ze al zei dat er echt maar 1 streep stond) en daar reageerde ik meer op Had wellicht beter ff kunnen quoten
Aah ik heb idd niet zover terug gekeken .. maakt verder ook niks hihi. Duimen dat ze een positief testje in handen mag hebben!