Wel of niet zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MJ6, 27 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJ6

MJ6 Nieuw lid

27 jul 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben vandaag ongesteld geworden ipv afgelopen maandag. Ben altijd erg regelmatig dus ik schrok hier van. Ben afgelopen maand de pil wel een keer vergeten. Ook is mijn ongesteldheid minder hevig dan normaal. Bestaat de kans dat ik zwanger ben? Ik ga morgen testen maar ben benieuwd of meer mensen hetzelfde als mij hebben gehad.

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Zolang je seks hebt gehad, bestaat er altijd een kans dat je zwanger bent. in welke week ben je de pil een keer vergeten?

Overigens is er maar 1 manier om t zeker te weten en dat is met een testje :)

3. MJ6

MJ6 Nieuw lid

27 jul 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben de pil in de tweede week een keer vergeten. Heb hem toen anderhalve dag later nog genomen. Denk dat dat te laat was. Ik ga morgen toch een test doen!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het is logisch dat je met pilgebruik regelmatig ongesteld bent.
    Maar je pilbloeding wil wel eens zonder reden op een dag later beginnen of zelfs minder zijn.
    Er zijn zelfs vrouwen die soms tijdens pilgebruik helemaal niet "ongesteld" worden, terwijl ze niet zwanger zijn.
    Of de ene keer wat bruinverlies hebben in de stopweek en de andere stopweek wat roodverlies.
    Dit komt doordat je tijdens pilgebruik geen eisprong hebt en dus alleen wat baarmoederslijmvlies verliest.

Een pil vergeten (in jouw geval heb je het niet vergeten, maar wat later ingenomen) schijnt niet zoveel kwaad te kunnen trouwens.

Ik denk dat de kans klein is dat je zwanger bent, temeer je gewoon je pilbloeding gehad hebt, alleen wat later.

Maar heel verstandig dat je een test gaat doen. You never know.
    Negatief is uiteraard niet zwanger.

Succes met testen!

5. MJ6

MJ6 Nieuw lid

27 jul 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!

Bedankt voor de reacties.
    Ik heb vandaag getest en de test is negatief!

Deel Deze Pagina