wel of niet zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bertha83, 2 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Welk antwoord denk je dat een echo kan geven??

Als de innesteling niet goed is gegaan kunnen ze dat niet zien op een echo.
    Ben je wel zwanger dan kunnen ze dat ook niet zien helaas.
    En als je ongi gaat worden kunnen ze dat ook niet altijd zien.
    Ik denk dat een echo geen helderheid zal verschaffen.

Ik denk dat je helaas ongi bent geworden (achterwege gelaten of er wel een innesteling was begonnen of dat jouw lichaam gewoon enorm traag pregnyl afbreekt). Doordat je flink wat medicatie hebt gebruikt, is vaak je ongi ook heftiger helaas (en vaak wat anders dan normaal).

2. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Aaah nee! Helaas ga je op een echo niks zien. Had deze maand hetzelfde. Vaag streepje en later ongesteld. Pregnyl, indroger, innesteling mislukt...wat het is, weet je niet. Overigens betekent bloed niet einde verhaal. Toen ik zwanger was van mijn zoon had ik ook bloedverlies tot 7 wkn ofzo. Maar toen had ik wel duidelijke testen. Je weet niet hoe het gaat lopen. Het is een onzekere periode. Ik heb mij voorgenomen om niet meer te testen voor de datum van het zh. Ik hoop dat het bloeden niet doorzet en je morgen of overmorgen positief test!!

3. Frenzie

Frenzie Lid

30 aug 2016
    30
    0
    0
    NULL
    Nijkerkerveen
    Jeetje wat spannend dat wachten iedere keer!

een echo heeft nog geen zin.
    13 dagen nadat ik pregnyl heb gespoten heb ik een positieve test gehad maar ik geloofde het niet.
    Aangezien ik 5 dagen voor nod begon te vloeien dacht ik dat het niet was gelukt (2e IUI behandeling)
    3 dagen gevloeid, maar wel minder en op advies van het ziekenhuis een test gedaan, maar ik geloofd het niet.
    Toevallig moest ik voor mijn man naar het ziekenhuis en even bij de fertiliteit afdeling geweest en daar hebben ze gerekend. Ik was toen precies 4 weken (14 dagen na IUI behandeling)
    Als ik iets verder was (5 weken) kunnen ze een echo maken (ik denk inwendig?) om te kijken maar daar was het te vroeg voor.

Ik denk daarom ook niet dat ze iets bij je kunnen zien nog..

Hoe gaat het nu? Ik zou de komende dagen iedere ochtend een test doen om te kijken of er iets te zien.

Succes met het wachten en ik duim met je mee :)

4. bertha83

bertha83 Lid

31 aug 2016
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stukken slijmvlies tussen het bloed slecht teken heb er echt geen vertrouwen meer in bah wat is dit klote. Aangezien het nog 1 dag is ga ik wel door met de bolletjes vanavond de laatste en voor de formaliteit toch de testen doen maar zal verwacht ik niets uithalen. Dan maar overleggen met ziekenhuis hoe snel we verder kunnen

5. bertha83

bertha83 Lid

31 aug 2016
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas zoals verwacht geen dubbele strepen we weten nu in ieder geval wel waar we aan toe zijn

Bedankt voor jullie reacties en medeleven

6. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    5000 is heel normaal hoor om te spuiten voor een verse tp.. Ik hoor niet anders en zelden dat meiden wel 10.000 moeten spuiten..

Bertha, jammer zeg! Heb je nog cryos? Hoop het voor je!
    Even verwerken dit weer.
    Succes!

7. bertha83

bertha83 Lid

31 aug 2016
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cryos??

8. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Cryo is een ingevroren embryo. Ik hoop heel erg voor je dat het snel raak mag zijn!! Xx

9. bertha83

bertha83 Lid

31 aug 2016
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je sennie.

Nee we hadden helaas deze 1ste poging maar 1 kans.

Ik had niet zoveel eitjes.maar deze zag er zo perfect uit.dat hoop heel groot was.

Morgen ziekenhuis bellen.
    Ik wil zsm door .heb al afgesproken dat we dan met een hogere dosis beginnen zodat ik meer eitjes aanmaak en we de volgende keer hopelijk wel cryos hebben.

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Sterkte en succes met de volgende poging

Deel Deze Pagina