Dag mommy's & mommy's to be. Na ruim 4jaar een hele sterke kinderwens te hebben, wat we 4jaar bij een wens en dromen moesten laten helaas. Dit was erg frustrerend, vond ik zelf.. Iedereen om je heen werd zwanger en kreeg een prachtig kindje (eerste kindje, tweede kindje) je bent blij voor iedereen, maar stiekem was er ook heel veel verdriet. Dit jaar konddm we eindelijk beginnen met onze kinderwens hopelijk in vervulling te laten gaan.. Zo blij als ik was met de pil te stoppen, op 25 augustus de laatste pil geslikt te hebben, gaan we er dan ook vol tegenaan. Een cyclus van 27 dagen volgde. Een hoop verdriet toen ook de tweede cyclus zich meldde. Bang, dat het heel lang zou gaan duren.. Bang dat het misschien nooit zou lukken.. Begon ik deze week met testen, allemaal hele vage roze strepen die tevoorschijn kwamen. Vandaag toch maar eens met mijn CB digital testen, die ik gekocht had. Want ik geloofde de normale testjes niet met hun vaag roze streepjes.. Mijn hart klopte in mijn keel, en wat duurde het ontzettend lang met het wachten daar leek geen eind aan te komen. Eindelijk kwam het resultaat in beeld! 1-2 weken zwanger. ❤ Nog steeds klopte het hart in mijn keel, ik kon mijn geluk niet op. Nu nog steeds niet.. Nu vraag ik mijzelf af, moet je bij een CB digital niet 2weken bij optellen? De 'bonusweken' dan zal ik nu 4weken + 5dagen zijn
Gefeliciteerd! Herkenbaar wat je schrijft 😄. Ik ben nu zelf (na 5 jaar) ook voor het eerst zwanger. Eigenlijk wil je het het liefst van de daken schreeuwen, maar daar wachten we nog maar mee hihi.