ovulatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by Medinilla, Dec 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Medinilla

Medinilla Actief lid

May 20, 2016
    317
    32
    28
    Zaterdag heb ik sex gehad. De baarmoedermond heb ik gevoeld en was zacht en week en ik had de eerste servix slijm te pakken. Met ovulatie testen heb ik woensdag de positieve test in handen gehad en donderdag was de baarmoeder mond weer harder en meer gesloten.

Maar als ik na denk dan springt het ei 12 tot 24 uur na de positieve test, toen was de baarmoeder mond al gesloten, heb de ovulatie testen gedaan rond 10.00.

Iemand die hier meer vanaf weet ?

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Dat voelen aan de baarmoeder snap ik nooit zo goed en is ook zeker geen betrouwbare methode..
    Maar als die zaterdag de enige keer sex geweest is rond de vruchtbare dagen, denk ik dat de kans dat je zwanger raakt deze maand erg klein is.

3. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Ik denk dat de kans ook vrij klein is als je zaterdag voor het laatst seks hebt gehad en je woensdag pas een positieve ovulatietest had (= uiterlijk vrijdag eventuele eisprong)

De stand van je baarmoedermond kan trouwens op elk moment van de dag anders zijn. Wat betreft het cervixslijm, dit kun je al een paar dagen voor je eisprong hebben.

4. Queen B

Queen B Lid

Nov 30, 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe vaak heb je getest? ovu-testen doe je al enkele dagen voor de verwachte eisprong. Op de dag van de eisprong zelf kun je nog een positieve ovu-test krijgen.

5. Medinilla

Medinilla Actief lid

May 20, 2016
    317
    32
    28
    Ja heb de dagen verkeert gezet, zaterdag sex, maandag donkere ovu dinsdag positief woensdag ook positief, donderdag baarmoeder gesloten en geen positieve test meer,

Share This Page