🙁 Dat hoop ik niet.... hij is wel al duidelijker dan 3 dagen voor nod.. die was niet eens op de foto te krijgen.. dus we blijven positief 😃
Ik zie 'm ook! En ik had 1 dag een gloeihoofd...maar dat was nog voor NOD. Denk zelf rond de innesteling .
Aangezien je test in de avond duidelijker was zou ik in de avonduren blijven testen. En ik denk niet dat je al op nod zit, daar is je test echt veel te licht voor. Hoe zeker ben je van je eisprong?
Ik heb de laatste tijd zoon app bijgehouden.. een cyclus van 28 dagen zou ik rond de 9e mijn ei hebben.. laatste 2 mnd 28 dagen cyclus gehad.. nu had ik zelf het idee dat mijn ei de 12e was ipv de 9e .. hele erge steken in mn rechter onderbuik..
Een app kan nooit in je lichaam kijken Je bent net 2 maanden van de pil af dus echt praten van cyclussen kan je helaas nog niet. Die steken die je hebt gevoeld is de groeispurt van je eitje, dat was de 12e. Je ei zal dan waarschijnlijk de 14e gesprongen zijn, dan zit je vandaag op 12 dpo 2 dagen voor nod. Dus je testje gister op 11 dpo is een mooie test. Zou wel even door testen om te kijken of hij mooi oploopt.