Hoi Dames! Ik volg het forum al een tijdje, wij proberen sinds februari zwanger te worden, tot nu toe nog niet gelukt maar... Ik heb een cycles van tussen de 28/30 dagen en sinds cycles dag 31 verlies ik een klein beetje bruin bloed. Normaal geeft dit het begin van mijn ongesteldheid aan maar het zet niet echt door. Ik heb geen stolsels en wat ik verlies blijft bruin en heel erg weinig. Ik zit nu op cycles dag 34 en nog steeds geen “echte ongesteldheid” te bekennen. Ik heb een test gedaan maar ik weet niet of dit nou positief is, zouden jullie kunnen meekijken?
Klopt een plusje, in het echt zie ik (denk ik) een streepje dus ik heb het contrast van de foto iets verhoogd?
Late eisprong of een keer geen eisprong. Gebeurt ook gerust een keer bij de meest stipte cyclussen. Mijn cyclus ging 1 keer over de 36 dagen heen, toevallig die maand ook opgevolgd met bloedtesten en ik had geen eisprong die maand. Was volstrekt normaal als dat een keer gebeurde. Follikel kan dan te groot zijn geworden om te springen bv
Late eisprong zou kunnen, dus dan schuift je nod ook door. Ei overgeslagen is een optie. Of je bent net te vroeg met testen. Upload kan soms heel prille streepjes die je ogen wel zien niet over brengen. Zag het het zelf binnen de tijd? Als er geen menstruatie komt zou ik overmorgen een predictor doen.
Ik zie ook geen plus. Ik zou ook over twee dagen eens een predictor doen, die vond ik zelf meteen duidelijk en is erg gevoelig.