Jeetje, wat rot voor jullie zeg! Jullie zouden ervoor kunnen kiezen om ovulatietesten te gaan gebruiken. Wel een dure aangelegenheid, maar dan weet je tenminste wanneer je een eisprong hebt. Zo ben je niet zo afhankelijk van tegenstrijdige berichten van artsen. Veel succes en ik hoop van harte dat het snel raak mag zijn!
He dat is nou niet leuk om te horen zeg. Ik hoop echt dat de menstruatie snel op gang komt en dat het allemaal goed komt. Misschien een idee om te tempen zodat je weet wanneer de eisprong is of ovulatietesten doen. Ook heel vervelend dat jullie in het ziekenhuis zoveel tegenstrijdige dingen horen. Misschien een second opinion vragen. heel veel succes en ik hoop snel voor een kleintje voor jullie
jeetje wat jammer zeg ik liep ook bij een ziekenhuis die tijgenstrijdige info gaf en me niet wilde helpen ben toen na een ander ziekenhuis gegaan en zie me banner na de tweede keer was het gelijk raak
Ik bel morgen het AMC in amsterdam op, mijn zus(je) heeft daar nooit problemen gehad, dus hopelijk gaat het dan beter.
Heel veel succes! Wat vervelend en vooral raar zeg, die tegenstrijdige berichten. Nu jullie toch een beetje in de medische molen zitten is het misschien fijn om op dat onderdeel wat mee te gaan schrijven. Heel veel succes met zwanger worden/maken
Ik wens jullie beiden heel veel sterkte en succes toe! Hopelijk kunnen ze jullie veel beter verder helpen in het andere ziekenhuis!
Bedankt! Mijn vrouw is de afgelopen paar dagen heel erg depressief, omdat dit nu al zo loopt, hopelijk gaat het de komende tijd beter. Het is voor haar moeilijk om contact te hebben met andere vrouwen met dit probleem omdat ze amerikaans/italiaans is, en de nederlandsche taal nog niet goed beheerst.....
Dat is wel vervelend voor haar dan. Misschien dat als ze wil praten en het in het engels zet zodat jij het voor haar kan vertalen als wij antwoord geven? Mijn engels is ook niet best maar ik wil het ook best proberen hoor. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze zich gouw een beetje beter voelt.
Ik heb het aan haar voorgesteld, en het leek haar wel een goed idee. Ze kan trouwens heel erg goed nederlands lezen en verstaan hoor, maar het schrijven en/of praten gaat nog ietsjes minder maar dat komt ook wel goed uiteindelijk. Vanacht trouwens, toen ze naar het toilet moest, kreeg ze opeens haar menstruatie, en al hadden we liever gehoopt dat ze zwanger was, betekend dit in ieder geval dat haar cyclus nu langzaam (hopelijk) weer vanzelf komt.
Dat haar mestruatie is gekomen is aan de ene kant wel weer fijn om te weten dat je cyclus op gang komt wat je al zegt, alleen voelt denk ik heel dubbel ook he. Ik wil jullie allebij een hele dikke knuffel geven. Ik vind dat iedereen hun hart zou moeten kunnen luchten en als de taal ertussen in zou staan is er altijd wel een oplossing te vinden.
Bedankt, Ik ben ieder geval wel blij dat die cyclus nu, al is hij 2 weken te laat, alsnog begint. Ik zal haar vragen of ze mischien vanavond even een verhaaltje kan tikken dat ik dan voor haar vertaal. Mijn ouders komen vandaag langs en dus heeft ze wat afleiding, ze kookt nu een lekkere italiaanse maaltijd.
mijn engels is ook niet tip top maar ik wil het ook wel best proberen hoor met veel plezier zelfs zo kan ze er toch ook eens over praten
In het engels is denk ik geen probleem hoor, er zijn genoeg mensen die die taal goed beheersen! Zou leuk zijn als ze er ook bij komt