Hoi, Ik ben nu 3 mnd geleden gestopt met de pil en ben er inmiddels achter dat ik altijd gevoelige borsten heb van eisprong tot ongi. Ik heb dit nu weer is mijn kans op een zwangerschap dan voorbij deze maand omdat ik vaak hoor bij vrouwen die dat ook hadden ze het niet hadden toen ze zwanger waren. Eigenlijk is mijn vraag: Wie herkent dit maar had dit ook bij een zwangerschap? Liefs Lara
Veel vrouwen krijgen na eisprong last van borsten en dat kan tot NOD duren. Pijnlijke borsten kunnen een symptoom van zwangerschap zijn maar er zijn er ook genoeg die het niet hadden. Je moet je niet al te veel van de verschijnselen van andere vrouwen aantrekken want het is bij iedereen anders en er zijn ook verschillen tussen verschillende zwangerschappen bij dezelfde vrouw. Kijk maar eens bij topic "de eerste symptomen" daar kan je lezen wat de verschillende dames hier hebben ervaren.
Hoi lastminutemama, Ja ik weet dat er heel veel vrouwen zijn die hier last van hebben, maar wat ik dus ook heel veel lees is dat de vrouwen die zwanger waren daar dus ineens geen last van hadden vandaar dat ik benieuwd ben naar reacties van zwangeren of vrouwen die zwanger zijn geweest of het ook kan dat je dus gewoon net zoals altijd last hebt van gevoelige borsten en toch zwanger waren Bedankt voor je antwoord! liefs Lara