Hoi, Ik heb een vraag..... Ik heb een cyclus van 28 dagen en heb 18 jan 2008 mijn laatste menstuatie gehad en volgens schema zou ik vrijdag 15 febr weer ongesteld moeten worden. Ik heb aardig geknutseld met mijn vriend en hoop natuurlijk zwanger te worden, afgelopen zondag ben ik een beetje bloed verloren bij het afvegen na het plassen, maar heb de heletijd een raar gevoel in mijn buik en liezen, moet veel plassen..... Wie kan mij een antwoord geven..lijkt dit op een zwangerschap of een menstruatie...... groetjes Anja
Het komt mij bekend voor, ik had dat namelijk ook, beetje bloedverlies met kramp. Maar goed, niemand zou eigenlijk kunnen zeggen of je zwanger bent, daar moet een test je bij helpen. Natuurlijk duim ik voor je dat het raak zal zijn
Dank je voor je reactie.... Ik hoop dat het een valentijnskadootje word....mooier kado kun je niet krijgen
Hey, Ik heb precies het zelfde....alleen was mijn laatste menstruatie de 19de... De laatste paar dagen heb ik een ontzettend drukkend gevoel in mijn onderbuik...en zo nu en dan wat krampen. Mijn buik trilt ook af en toe (heel raar is dit)....maar of dit nou allemaal raak is vraag ik mij ook af.... Over de wc zal ik maar niet beginnen, want denk wel dat meerdere dames deze al vaak genoeg hebben gezien Gr. Gurly
Het blijft spannend..... Dit word mijn 4de zwangerschap. Ik heb al 2 grote meiden uit een vorige relatie en met mijn nieuwe vriend, hopen we nog op een klein wondertje... Vorige jaar oktober heb ik een miskraam gehad en kwam erachter dat ik al 12 weken zwanger was en denk zelf dat ik wel bloedverlies heb gehad, zodat het minder is opgevallen. Vandaar dat ik er nu meer op let en meer dingen voel of denk te voelen.
Mmmm....dat is allemaal wel wat minder. Ik hoop echt voor je dat het dit keer goed zit. En het zou inderdaad een heel leuk valentijnscadeautje zijn... Nog even wachten dan kun je het testen (ik ook trouwens)
Hmmm...Ben niet zwanger :thumbdown: jammer...maar wel gaan weer klussen.... Bedankt voor de reactie"s..... succus en feli voor diegene die wel zwanger zijn.... groetjes Anja