Hallo allemaal, ff een onzekere vraag, 20 januari begon mijn laatste menstruatie nu heb ik op 1 feb geklust, beetje rond me eisprong. Nu al sinds ruim een week constant het gevoel dat mijn menstruatie er aan komt. Afgelopen zondag had ik een raar gevoel bij me borsten, trekkend gevoel. Heb ook harde bonken in me borst. Maar tot op heden nog steeds het gevoel dat mijn menstruatie komt. Maar ook nog steeds een raar gevoel bij me borsten, heb ook veel kippenvel dacht dat ook nooit te hebben. Nou goed 17 feb moet het duiveltje komen benieuwd... Wat denken sommigen van jullie? Succes allemaal. Groetjes sissi
ha enkele dingen komen bekend voor en ik dacht ach zal wel neit zijn weinig geklust dus maar ja kjk maar onder me. maar hou er rekening mee je lichaam kan je voor de gek houden. ik duim heel hard voor je . lat je iets weten als je getest hebt of eigenlijk niet ongie geworden. dikke x
Ja irritant lichaam hebben wij hoor haha gefeliciteerd en kom er zeker op terug. Succes met je zwangerschap xxx