Hoi meiden! Ik heb even een vraag.. Ik moet zondag ongi worden en ik zou graag willen weten of ik vandaag al kan testen? ik kan niet wachten.. en vanaf wanneer krijg je zwangerschapskwaaltjes? groetjes mij
Wanneer je kwaaltjes krijgt verschilt bij iedereen en dan ook nog is per zwangerschap. Sommigen hebben de hele zwangerschap nergens last van en anderen krijgen (net als ik) elke kwaal die je maar kan bedenken Wanneer je kan testen.. Tja.. Sommigen testen een paar dagen voor hun NOD al positief en sommige testen kunnen al vrij vroeg positief testen. Moet je even op de verpakking kijken van de test die je hebt. Maar ik zou toch echt wachten tot zondagochtend.
2 dagen voordat ik ongesteld moest worden heb ik getest,dus je kan testen als je wilt,maar het mooiste zou zijn dat je ff wacht tot zondag. maar je zal wel een beetje ongeduldig zijn en dat kan ik goed begrijpen. en sommige krijgen vanaf dag 1 al symptomen en anderen helemaal niet dus dat is per persoon verschillend
Wat fijn om er over te praten met jullie! Ik kan idd niet wachten, maar ik denk dat het toch beter is ff te wachten. ze zeggen toch ook dat het 's-ochtends het beste is om te testen? Ik heb namelijk 2 jaar geleden een gezwelg gehad in mijn eierstok en die is toen weggehaald. heb al heel veel onderzoeken achter de rug en heb daarom ook besloten om aan kinderen te beginnen, want dat is mijn grootste wens! Hoop dat het mag lukken! groetjes saskia
Het mooiste is inderdaad om ff tot zondag te wachten. Zou toch zonde zijn als je nu negatief test, want dan heb je nog geen zekerheid en een test "verspilt". Het best inderdaad ochtendurine, want dan is het zwangerschapshormoon het meest geconcentreerd. Ik hoop voor je dat het raak is!
Hoi meiden, Ik heb getest.. negatief helaas.. maar ik ben niet ong. geworden dus... weet het ook niet. nog even afwachten. groetjes saskia
hoihoi Zolang je geen bloed ziet is het goed hoop dat je ong wegblijft, over een paar dagen nog eens proberen zou ik zeggen. Succes Gr yach