Om gek van te worden!!!..........

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door iniemienie, 17 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Verzorgende in de thuiszorg
    Hallo Allemaal,

Ik word er een beetje onzeker van zeg!!
    Ben vanaf februari gestopt met de pil...... Vanaf die tijd ben ik in februari niet ongi geworden maar pas in maart, om precies te zijn 9 maart daarna ben ik op 15 april ongi geworden. Ik moest rond deze tijd (iets eerder) ongi worden maar het blijft weg...... Vorige week had ik bij het afvegen (na het plassen) roze afscheiding, heel weinig en heeeeeeeel licht roze dat ging in de loop vd dag over naar bruin. Afgelopen maandag toch maar een testje gedaan maar geen streep te zien!! Maar ook nog steeds geen ongi.... Had wel buikpijn en ben steeds erg moe. Maar verder niks. Toch zit ik de hele tijd te malen en te malen: "van misschien heb ik wel te vroeg getest?" steeds zit ik eraan te denken. Vooral als ik zoals vannochtend steken in mijn buik had. Steeds dwalen mijn gedachten af naar het "ben ik nou zwanger of niet?", "Wordt ik nu ongi of niet?" Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr om gek van te worden hihihihi!! Dus ben ik vanmiddag toch maar naar de drogist gegaan en heb 2 testen gekocht. Na mijn dingen te hebben gedaan die ik wilde doen vandaag ben ik toch maar gaan testen. Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnn............ "IK ZIE EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL LICHT BLAUW STREEPJE" Zo licht dat ik mezelf af vraag ofdat ik het misschien zie omdat ik het graag wil zien........ hihihihihihi!! Mijn gedachten slaan op hol. Het is gewoon om gek van te worden!!

Hebben jullie dat nou ook dat je er constant aan denkt??

Zo nu ben ik het dan toch ff kwijt hihihihihi!!!

Liefs Shir

2. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    meid een streep is een streep hoor
    test anders morgen vroeg met ochtend urine
    of over een paar dagen

3. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Ja, denk ook dat ik zaterdag een nieuw testje ga doen...... Maar het maakt me zo onzeker, wel niet wel niet, wel niet! Maar goed dat hebben we allemaal wel denk ik.

4. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ja helaas wel
    suc6 zaterdag

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    misschien anders ff een digitale clear blue test doen. Geen geouwehoer met streepjes maar je krijgt dan gelijk een zwanger of niet zwanger te zien.

succes!

6. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    ah ok dat kan ook natuurlijk!! Morgen gelijk ff halen.....

Tnxxxxxxxxxxxx

7. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Ik ga voor je duimen iniemienie!
    Ik hoop voor je dat het raak is!

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    dat was bij mij dus ook licht bloedverlies buikpijn en ga zo maar door vouwde bijna dubbel van de buikpijn, ging gisteren een test doen en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje bijna niet te zien, dus heb ik maar voor morgen een afspraak gemaakt bij de HA om 10 over 9 ik hoop dat het raak is, maar ben nog niet zo lang bezig hoor sinds begin april pas. wie weet is het wel raak bij jou zoals ze hier al zeggen een streep is een streep.

9. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Donderdag ochtend toch maar weer een test gedaan en toen gaf ie wel een dikke vette blauwe streep aan.
    Ben gisteren naar de HA geweest want had zaterdag een bloeding...... Deze kon niks zien of voelen omdat het nog te vers is.... Morgen moet ik mijn ochtend urine afgeven en dan testen ze of het vruchtje is blijven zitten ja of te nee. Pffffffffff weer zo'n spannend moment!!!.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww spannend, mn duimen draaien voor je
    liefs deesje

11. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Je gaat vast een slapeloze nacht tegemoet (alhoewel, als je wel steeds erg moe bent.....)

Hopelijk is het RAAK!

Liefs,
    Sandra

12. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Spannend voor je iniemieni! Ik duim voor je. Succes.

Marit

13. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    spannend meid ..ik duim voor je
    greetz asjuh

14. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Mijn duimen draaien ook voor jou!

Liefs An ;)

15. Shirin

Shirin Actief lid

16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    ik duim net zo hard mee voor je spannend zeg.

16. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Nou hier ben ik dan met het verhaal van vandaag...
    Moest vandaag dus met mijn urine naar de dokter en daar werd dan een test voor me gedaan. Nou daar komt het dan............We hebben dus sinds kort meerdere HA-sen onder 1 dak en daardoor dus ok verschillenden dokters assistenten. nu zat weer een dokters assisent die ik nog nooit gezie had. Dus ik geef potje urine aan haar en ze gaat het testen. blijft vervolgens 5-10 minuten weg. Dan komt ze eindelijk naar buiten maar gaat ff iemand erbij halen. Dan hoor ik degene zeggen, ZO NU WEET JE HET WEL HE..... je weet nu hoe het moet.... Tenslotte komt ze na 2 min weer uit het hok en gaat achter de bali zitten. Ik loop naar de bali en ze zegt tja.... negatief. Tja zeg ik jammer, het is niet anders toch bedankt. En net toen ik weg wilde lopen kwam die andere ass er aangelopen en zegt dat als ik thuis nog een test heb liggen dat ik gerust thuis mag testen. pffffff ze heeft me aan het twijfelen gebracht over de uitslag van die test. Want volgens mij wist ze helemaal niet hoe de test werkte ofzo. Maar goed toch naar huis, gaan werken en toen ik weer thuis was ben ik toch een test gaan doen....... Tja en wat denken jullie??
    Er staat duidelijk dat ik zwanger ben. Dus nu weet ik het al helemaal niet meer. Ik heb besloten om pas volgende week weer te testen en eventueel naar de verloskundige praktijk te bellen.

Of heeft iemand hier nog tips...

tnx

17. Niet meer actief

Jee wat verwarrend zeg... en op wat voor manier hebben ze dan bekeken of het vruchtje is blijven zitten??

Als ik jou zo hoor ben je hartstikke zwanger!! :D

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

iniemienie die testen bij de huisarts zijn net zo betrouwbaar als dat je ze thuis doet. Dus doe gewoon lekker zelf thuis een test. Dan zit je ook niet zo in onzekerheid of die assistente het wel goed doet.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. En gewoon lekker thuis testen.

19. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Ik heb dus thuis getest en daar af het dus aan dat ik zwanger ben. Ik had zo'n test van CB en dan digitaal en er stond toch echt ZWANGER. HHeb er een foto van gemaakt. Maar vd week nog een test... ennnn dan lezen jullie het wel.

liefs shir

20. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    He bah, wat een onzekerheid!
    Hopelijk heb je gauw duidelijkheid.

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina