Wel of niet zwanger.....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Me23, 4 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me23

Me23 Lid

30 mei 2006
    6
    0
    0
    Hallo,

Ik blijf dagelijks steeds meer tobben over wel of niet zwanger... Ik ben nu al 15 dagen overtijd. Heb al 2 zwangerschapstesten gedaan waaronder 1 bij de HA. Allebei de testen negatief :( Maar er is nog altijd geen rode duivel te bekennen... Nu heb ik van de HA een nieuwe test meegekregen die ik morgen moet uitvoeren. De HA gaf ook aan dat er misschien te weinig HCG in de urine kan zitten, daarom moest ik elke week anders blijven testen totdat een test positief zou aangeven of ik ongesteld zou worden. Maar stel mijn ongesteldheid blijft dadelijk nog een maand "weg"?? Wat dan... Moet ik elke week testen en maar steeds afwachten, is bijna niet menselijk te noemen. Je bent er zo ontzettend veel mee bezig.

Ik had ook aan de HA gevraagd voor eventueel een verwijzing naar een gynacoloog maar de HA gaf me aan dat een gynacoloog ook niks voor mij kon betekenen op dit moment omdat het nog te vroeg zou zijn...

Wat kan ik nu het beste doen? Ik word met de dag onzekerder!

(p.s. heb wel meerdere klachten, waaronder ontzettend veel plassen (gelukkig is het de laatste 2 dagen al iets minder). Vorige week veel krampen gehad, net alsof ik ongi moest worden maar er kwam maar niks, al 2 weken last van obstipatie, als ik ga liggen last van maagzuur.)

2. Me23

Me23 Lid

30 mei 2006
    6
    0
    0
    Verlossing is gekomen! Ik ben toevallig net ongesteld geworden! Echt een opluchting van de ene kant, andere kant natuurlijk balen, maar voel me echt opgelucht!!!!

Deel Deze Pagina