Hoi meiden, Afgelopen maand heb ik voor t laatst de pil geslikt omdat we voor een 2e kindje willen gaan. Op 7 juli(dag 1) werd ik ongesteld en uitgaande van een cyclus van 28 dagen zou ik dus aanstaande maandag ong moeten worden. Nu heb ik sinds afgelopen woensdag(dag 23) tot vandaag (dag 25) licht roze bloed met een beetje slijm erbij. Ik kan de hele dag met 1 inlegkruisje voort dus t is niet noemenswaardig, maar toch. Hebben jullie enig idee of dit nog een innestelingsbloeding kan zijn? Ik wacht met smart op mijn zwangerschapstest van Mat Care die morgen binnen zal komen, dan weten we meer, maar voor nu wilde ik graag even weten wat jullie ervan denken. Bij mijn eerste kindje ben ik ook 3 maanden ongesteld gebleven ondanks een zwangerschap( we kwamen er pas na 8 weken achter vanwege een eenmalige misselijkheidsaanval)....... Uiteraard hebben we halverwege de maand zo rond de ovulatie dus uitgebreid en regelmatig geklust. Bij de eerste was het de 2e keer na ruim 14 jaar pilgebruik raak. Natuurlijk hoop ik op een in een keer raak poging, maar als t langer gaat duren is t natuurlijk ook niet erg.
Dat een innesteling zolang kan duren zou ik niet durven te zeggen. ik heb dat eigenlijk nooit gehad. Maar volgens de banner zou je innesteling op de 26 juli zijn geweest, uitgaande van een cycles van28 dagen. Wachten is een schone zaak zullen we maar zeggen.
Als het bloedverlies heeeeel weinig is, zou het wel een innesteling kunnen zijn. Ik hoop voor jou Laat het ons weten hé succes
Hoi, ik hoop voor je dat het een innesteling is meid! Je hoort wel vaker dat het wat langer aan kan houden,maar niet heel lang volgens mij! En ja iedereen is anders he! Ik heb als het goed is vorige wk za mijn ei gehad,werd vanmorgen met ongipijn wakker en dacht ja daar ga ik weer! Maar gevoel ging weg kwam wwer terug enz tot een uurtje ongeveer! Geen bloeding gehad.... Wat denken jullie? Heb dit vorige x ook gehad alleen toen hield het een paar uur heftig aan(pijnlijker) en savonds getest en ja ik was zwanger..maar 4dgn later vroege miskraam.... Gr en sucses allemaal