wie herkent dit? Help

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ellen291982, Jul 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik weet het had vroeg getest, maar voelde al wat symptomen van een zwangerschap en dacht dat ik bij Emma ook voor nod had getest. ik heb een paar keer een denk ik licht positieve test gehad. Heb ik ook op het forum gezet hier, meiden dachten allemaal zwanger. Nu een week later heb ik ook een test gedaan en die was niet positief (misschien heel licht), snap er niks van.
    Mijn zwangerschapssymptomen worden alleen maar sterker en sterker namelijk en ik heb echt het idee dat ik zwanger ben. Ontpillen symptomen kunnen het niet zijn want ik ben al jaren niet meer aan de pil. Ik voel dit soort dingen normaal ook echt niet voor ik ongesteld moet worden.
    Ik was al af en toe misselijk in vlagen maar begin de dag nu zelfs met ochtendmisselijkheid en komt overdag ook in vlagen. Mijn borsten lijken soms op springeen te staan zo gevoelig zijn ze. ik heb ook nog steeds een drukkend gevoel onderin mijn buik en soms ook steekjes. Ik snap er echt niks van. Herkent iemand dit en heeft die later rond nod of paar dagen erna weer positief getest?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Als je al eerder positief getest hebt en nu niet meer , ben ik bang dat er iets verkeerd is gegaan ............

3. Ellen291982

zat ik ook aan te denken alleen dan lijkt het me heel raar dat ik op het moment van testen me wel zwanger voel maar dat het veel en dan ook veel minder is en nu een week later dat ik heel veel last heb van misselijkheid enzo. lijkt me heel apart

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Kan het niet zijn dat hij nog positief moet worden?

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ze gaat van positief naar negatief en dat lijkt meniet goed ..of de andere testjes zijn vals-positief geweest ...........

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    klopt ,bij mij hebben de testjes ook altijd geklopt ( met het zwanger zijn en lichter worden als het weer verkeerd was)............Een bloedtest is een goed idee ,dan weet je waar je aan toe bent ............

7. luna25

luna25 Actief lid

Jul 12, 2010
    214
    0
    0
    verzorgende ig in een verzorginghuis
    woonzaam in gelderland
    mee eens .

ook al is het misschien om niets en gaat alles goed.puur om je zelf gerust te stellen even naar de ha.

dan weet je het zeker weet je wel ;)

suc6 meid ik hoop voor je dat alles goed komt

xx luna

8. Ellen291982

#8 Ellen291982, Jul 27, 2010
    Last edited by a moderator: Jul 27, 2010
    ik zat zo te denken dat ze misschien vals positief zijn geweest. Ik heb gekeken op deze site wanneer mijn innesteldag zou kunnen zijn. dat zou zo rond 21 juli zijn. Ik heb 20 juli al licht positief getest dat is toch raar? zo snel gaat dat toch niet? ik heb mijn eisprong wel gevoeld ws.

Zaterdag of zondag is mijn nod die wacht ik sowieso af, want ik heb wel heel vroeg getest. Ik heb er nog wel wat vertrouwen in omdat ik me gewoon zo voel met al die symptomen. Ook omdat ze zeker niet afnemen maar alleen maar toenemen.

o ja alleen met de kv testen heb ik licht positief getest met andere testen niet (cb en matcare test)

Share This Page