Heb je verhaal met tranen in mijn ogen zitten lezen. Het UWV snap ik ook niet, waarom doen ze zo moeilijk? Heel veel succes morgen!
Heel veel sterkte vandaag! Inderdaad fijn dat je man meegaat! Hopelijk krijg je een begripvolle medewerker! Dat kan je wel gebruiken! Laat je weten hoe het gegaan is?
Ben vanochtend naar het UWV geweest! Arts heeft geconstateerd dat mijn 'ziekte' (postnatale depressie) NIET zwangerschap-/bevallingrelaterend is! Dus mijn baas wordt niet uitbetaald door het UWV en hij gaat nu zeker in mijn nek hijgen om te komen werken! hetw as zo'n gevoelloos mens. ze vond dat ik een NORMALE zwangerschap & bevalling had! Heb er niks aan overgehouden! TRUT ze had eens moeten weten wat er gaande was! BEN ZO BOOS DUS IK KAP FF MET TIKKEN!
OH ja postnatale depressie heb ik overgehouden omdat ik Noah* heb verloren! Dus het heeft volgens haar niks te maken met zwangerschap en bevalling. Volgen jullie het nog? IK NIET! Gecompliceerde zwangerschap leidde tot een vroeggeboorte en dat was een fatale afloop voor mijn kanjer! Ik ga ophouden anders ga ik weer janken van woede, verdriet, onmacht etc.
Jeetje meid, wat een klotewijf van een arts zeg! :x Ze heeft zelf zeker geen kinderen, anders zou ze zulke uitspraken toch niet gedaan hebben?! Ik hoop dat je werkgever niet te moeilijk gaat doen nu! Sterkte.
Volgens mij kun je ook bij het UWV een second opinion aanvragen. Daar moet je dan wel voor betalen, er staat me iets bij van een bedrag van 50 euro wat je ook weer terugkrijgt als je in het gelijk word gesteld, maar misschien dat je dan iemand treft die je wel kan helpen? Het is toch potverdikkie van de zotte dat dit niet gezien word als zwangerschapsrelaterend? Waar moet het toch heen met deze maatschappij! Heel veel sterkte de komende tijd! *knuffel*
Wat een belachelijk gebeuren! Ik zou ook proberen om bezwaar in te dienen of zo. Hoop voor je dat je baas niet te moeilijk gaat doen.
Jufffie, je hebt het recht om hiertegen in bezwaar te gaan. Dit kan/moet je schriftelijk doen. Ik heb een brief voor je voorbereid. Ik stuur je een PB, kan alleen de brief daarin niet meesturen volgens mij.
het zijn echt een stelletje eikels daar bij het UWV.... denken echt niet na voor ze wat zeggen.... ik had met sam hele ernstige bekkeninstabiliteit, kon helemaal niks meer, werd elke nacht huilend wakker van de pijn... en was net bevallen en zo'n eikel die blijkbaar totaal geen gevoel of emoties kent, belt mij op en gaat me helemaal uithoren, als ik dan zon last heb hoe kan ik dan mijn zoontje in bad doen? en hoe moet ik hem dan verschonen? nou sorry hoor ik kan moeilijk voor elke luier om hulp gillen.. aangezien je ook geen thuiszorg ofzo krijgt in deze situatie ... want dat moet je partner maar opvangen, nee hoor we kunnen best 2 inkomens missen.. echt soms snap ik die instanties echt niet.... pfffffff laat je niet gek maken hoor!! ze testen je gewoon uit..... voet bij stuk houden, en je niet om laten lullen liefs Muis
Nou echt...ik heb er geen woorden voor. Weet gewoon niet wat te zeggen. Ik wens het verlies van een oh zo gewenst kindje niemand toe, maar soms zou je eens willen dat anderen kunnen voelen hoe het is, zodat ze weten wat je helaas door moet gaan... Meid, ik heb helaas geen advies voor je. ik was gezegend met een hele begripvolle dame (vreemd trouwens dat het zo kan verschillen, is blijkbaar niet echt een richtlijn voor??), maar het enige dat ik kan zeggen is dat je naar jezelf moet luisteren. Dat je niks moet forceren en luisteren naar je gevoel. En pas iets moet gaan doen als jij er klaar voor bent! Doe je dat niet, dan kun je hier later nog last van krijgen en dan ben je veel verder af (en je baas trouwens ook). Heel veel sterkte! Wat een rotsituatie:x