K 2v5 - wanneer lichter?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by boannan, May 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik ben een beetje testverslaafd geloof ik. Doe nog om de paar dagen de kruidvat 2v5 voor een knaller - vandaag 19dpo dus ik ben er vast dichtbij. Maar ik ben ook gewaarschuwd dat deze test op een gegeven moment lichter wordt ivm hoge HCG. Wanneer is dat want dan moet ik echt gestopt zijn :)

Attached Files:

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik vind hem niet lichter hoor!
    Gefeliciteerd je bent gewoon KEI zwanger ;)

3. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Volgens mij is dat pas vanaf een week of 7/8/9.

Ik heb met 6 weken nog een keer getest en die was echt mega knal.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    lichter? heb gewoon nog eens eentje gedaan met 13 weken gewoon een knaltest hoor. maar meid je knaltest is er allang :) dus stop met testen haha.

5. chantal02

chantal02 Bekend lid

Sep 19, 2011
    635
    9
    18
    bij mij werd hij met 5w3d al lichter. ik vind je laatste test er al heel mooi uit zien hoor! als ik jou was zou ik gewoon stoppen met testen anders wordt je er straks zenuwachtig van, heeft bij mij voor de beginperiode een boel verpest

6. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    Super Mooie test! Echt stoppen met testen nu! Had bij 8 of 9 weken nauwelijks een streepje meer op de test die ik "zomaar" deed, ben me kapot geschrokken! Echo gehad, niks aan de hand, het kwam omdat HCG te hoog was voor de test.....Dat was echt stressen en dat gun ik niemand ;)
    Geniet van je zwangerschap & Gefeliciteerd!

7. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    ik zou ook maar stoppen...het kost je alleen maar geld en donkerder dan deze wordt hij niet..
    Mag ik vragen waarom je zoveel test? De kans op een miskraam spoor je er niet mee op hoor. Dadelijk zit je in de stress omdat hij inderdaad een keertje lichter is. Gewoon lekker van genieten dat je nu zwanger bent ;)

8. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Je hebt gelijk hoor. En waarom? Gewoon omdat het kan denk ik.

Wel grappig omdat ik gisteren foto's vond van mijn zwangerschapstesten van de eerste. Toen maakt ik me helemaal niet druk om de dikte van mijn streepje. Heb ik ook maar 2 testen gedaan. Tweede ter controle.

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Nou ik zeg gefeliciteerd, want je bent hartstikke zwanger!

10. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Hey Boannan! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees met je mee op een ander forum en zag je hier ineens :) Prachtige knalstrepen, niets meer aan doen!!! :)

11. Padmee

Padmee Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    2,051
    1,533
    113
    Mooie testen hoor. Gefeliciteerd!

Share This Page