Ja best normaal bij hem, 36,5 net als bij mij. Als je het niet vertrouwd zou ik het zeker overslaan ja.
Uiteindelijk ben ik niet met hem gaan zwemmen omdat hij donderdag wel ineens een dood vogeltje was. Alle 3 mijn kinderen hebben regelmatig hoge koorts gehad van rond de 40, ik heb er zelden 1 op de bank gehad als dood vogeltje, ze zijn altijd vrolijk en willen gewoon spelen, wel iets sneller huilen of moe dan. Uiteindelijk ben ik donderdagavond nog naar jet ziekenhuus geweest in duitsland omdat hij nig maar een temp van 34,9 (rectaal) had om 22 uur. Ziekenhuis in duitsland vond het niet echt nodig dat ik kwam, daar was oortemp 36 en dat was juiste manier van meten zei de arts, in Nederland word anders beweerd maargoed. Hij had een rode keel en kreeg een kuur voorgeschreven. Iedereen was brak vrijdagochten want we reden om 22:30 in het huisje weg en waren om 2:00 terug. Mijn zoontje die was wel weer fit en zonder koorts.
Die van mij hebben vaak koorts gehad van rond de 40 graden en zelden dood vogeltje. Hij had geen pijn zei hij.