Whoeiii dames, bedankt! Maar ik kan het nog niet geloven, ik wil toch nog wachten tot ik een knalpositieve test heb. We zijn al zo lang bezig en al zo vaak teleurgesteld dat ik het niet DURF te geloven..
Dat geloven komt vanzelf wel. Dat heeft altijd wat tijd nodig. Geeft niets. En die afknal streepjes, die komen er ook aan. Let maar op!
Gefeliciteerd alvast Kun je die testen niet even op de foto zetten en in je album plaatsen? Dan kunnen we even met je meekijken!
Bedankt meiden! Ik heb geprobeerd om er foto's van te maken, maar wij hebben zo'n toestel uit het jaar nul. De testen raken steeds overbelicht..ggrrr.. Dus dan zie je op de foto geen lijntjes.. Als de test morgen wat beter zichtbaar is, dan hoop ik dat 't lukt! x
@roosje.. die kv testen zijn (tenminste bij mij) ook altijd erg licht geweest met de streepjes. en ik was bij een licht streepje dan ook echt zwanger.. heb ook vaak genoeg met kv (vanmiddag nog) getest en negatief dan kun je er met alle liefde van de wereld echt geen streepje ontdekken hoor.. zelfs geen heeeeeeeeeeeeeeeeele lichte.. dus als je wat ziet ben je echt zwanger....Hoop dat je ongelooflijk zult genieten.. ik zie dat je al heel lang bezig bent.. extra bijzonder....
Jaaaa... eindelijk! Het is ECHT waar! De digitale van CB gaf vanmorgen ZWANGER aan.... Eindelijk! We zijn zo blij... \/ Nu hopen dat alles goed blijft gaan! x Roosje