wel of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mrls, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrls

mrls Lid

11 nov 2008
    14
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben vanaf vandaag nieuw lid hier en ben al dagen bezig met of ik nou wel of niet zwanger ben....
    Heb een vrij regelmatige cyclus met steeds 28-30 dagen er tussen.
    Ik ben vandaag al 4 dagaen overtijd...
    Heb af en toe last van een kleine kwamp in mijn onderbuik, dan denk ik accuut dat ik ongesteld word maar er komt helemaal niks...
    Heb verder geen last van gevoelige borsten, ben wel wat moe en vaag misselijk. Maar ook dat hoeft niks te zeggen volgens mij....
    Gisteren een test gedaan, had van de zenuwen niet genoeg er overheen geplast zeg maar, maar het was negatief....
    Ik blijf het maar raar vinden, want ben nog steeds niet ongesteld maar volgens de test ook niet zwanger....

Heeft iemand dit ook wel eens gehad en hebben jullie tips want ik zit mezelf helemaal gek te maken! Heb in ieder geval een aantal testen besteld voor als het as vrijdag nog niks is want dan ben ik een week overtijd....

Groetjes!

2. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Heey mrls! :D

Ik weet precies wat je doormaakt! Ik ben pas jong (19), maar altijd een grote kinderwens gehad. Sinds mijn schoonzusje (20) nu ook een kindje heeft begint het alleen maar meer te spelen. Sindsdien heb ik in september al gehad dat ik een aantal dagen overtijd was, ondanks dat ik echt ALTIJD stipt op tijd ben geweest. Maar negatief getest!

En nu dus weer! Ik ben nu 6 dagen overtijd en bloednerveus! Zit helemaal niet in de planning om een kind te krijgen, mijn vriend vind dat ik nog veelste jong ben. Ook doe ik het altijd veilig, maar toch ergens een gevoel dat ik heel graag een kind wilt!

Ik heb nu ook helemaal geen gevoel dat ik ongesteld moet worden ofzo. Wel zijn mijn borsten groter geworden en ben ik ook vaag misselijk, maar niet overgeven ofzo.

Is dit schijnzwanger, omdat ik het graag wil? Of wat denk jij?

Groetjes!

3. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    die buikpijn kan zijn dat er iets aan het nestelen is dat heb ik ook gehad maar ja gewoon over een paar daagjes weer een test doen .
    En als je van de zenuwen bijna niets op het staafje plast vang je het toch gewoon even op dan weet je ook zeker dat de test goed gaat

4. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik had pas na 5 dagen overtijd een positieve test in handen.
    Heb urine gewoon in potje opgevangen en toen getest. Dan niet het risico dat je niet goed over het staafje heen plast, waardoor hij mogelijk negatief aangeeft.

Deel Deze Pagina