Hallo, Ik lees van alles over zwangerschapskwaaltjes ect.... Ik zelf heb alleen maar last van gevoelige borsten...en ook niet eens de hele dag hoor..... zo af en toe een beetje steekje en beurs gevoel.... Verder dus niet misselijk ect en ben nu bijna 6 weken zwanger..... Is dit erg? of ben ik gewoon 1 van de gelukkigen? Ik wordt er zelf namelijk heel onzeker van..
Nee hoor meid, niets aan de hand! Wees blij... Een kennis van mij is nu ook zwanger en die heeft ook nergens last van, alleen pijnlijke borsten! Voor de rest niets, niet misselijk, niets! Geniet lekker En anders kun je ook even kijken op andere topic's er zijn ook andere meiden die nergens last van hebben.
Hoi, Ik ben 5 a6 weken zwanger en kwam al op het forum kijken om antwoord te krijgen op jouw vraag. Ik heb nl ook nergens last van, alleen een klein beetje opgezet gevoel in mijn buik. Heerlijk toch. Succes en genieten maar...
Ik had dit 'probleem' ook.... en zou willen dat ik 't nu nog had... ik ben sinds 1,5 week flink misselijk en toen ik 6 weken was, zei ik nog: "ik zou willen dat ik een beetje misselijk zou zijn...." Nou, had ik dat maar niet gezegd.... Voel me af en toe flink beroerd.... Ik hoop voor je dat 't hier bij blijft! Je bent 1 van de gelukkige. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Groetjes Niki
Ik voel ook niks hoor, geen eens pijnelijke borsten alleen een beetje moe. (had ik bij mij andere 2 kids ook) geniet er lekker van
Dit is mijn vierde zwangerschap en bij de andere 3 niets anders dan vanaf dag 1 misselijk en nu helemaal niets aan het handje behalve zeer pijnlijke boobs , maakte me er ook druk om , maar denk dat elke zwangerschap en elk mens anders reageert liefs nonnie
Ben ook niet misselijk, misschien een beetje weeig gevoel als ik nog niet heb gegeten, verder enorm gevoelige borsten (vooral als ik savond mn BH uitdoe!), niet moe Eetlust is minder, kan mn bord ook niet leegeten bij het avondeten, misschien iets minder opscheppen voortaan haha Gefeliciteerd ook met jullie zwangerschappen!
Ik ben ook zn gelukkige! Het enige wat ik merk, is dat is wel moe ben. en mn borsten groeien met de dag lijkt wel. niet normaal! maar ik krijg donderdag mn eerste echo en ik moet zeggen de spanning zit er goed in. Jullie allemaal gefeliciteerd!
Ben ook nooit misselijk geweest, wel erg moe, maar dat kwam pas vanaf een week of 8. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!
Bedankt voor jullie reacties! Ben er nu wat geruster onder...en dat is ook beter he hihih want stress is niet goed voor de baby.. Jullie trouwens ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen... Liefs marleen
Als je ens googled op hcg-waarden, dan zie je dat je hcg na zes weken enorm gaat stijgen. Dat klopt wel met mijn vorige zwangerschap, toen was ik vanaf week 7 pas de klos (enorme moeheid). Pim
Hoi, Ik had tot de 7e week ook geen kwaaltjes, op de gevoelige borsten na. Maar na week 7 sloeg het genadeloos toe; misselijk, extreem moe, huilen om niks.
Hey meid, Ik had in het begin geen last ervan, en met 7 weken sloeg het toe, kotsmisselijk. Meer dan 10x per dag overgeven, niks kunnen eten, afgevallen, medicatie van HA gehad, niks hielp... Sinds een paar dagen voel ik me wat beter en moet alleen af en toe braken... Geniet ervan he.... Liefs Jeanney
Ik heb ook nergens last van gehad tot gister na de drie maandjes echt verschikkelijk maja hoort erbij he sucses met je zwanger schap drea
beste .... nee hoor ik ben nu 6 weken en 4 dagen en heb alleen last van groeiende borsten en verder niks dus dat zegt helemaal niks gr cynthia
Ik begin nu toch af en toe wel misselijk te worden, nog niet heel erg, en als ik dan een appeltje eet gaat het ook weer weg gelukkig!
Ik ben bij mijn zoontje ook erg ziek geweest,had overal last van!Nu in tegen ben ik al 18 weken en heb nergens last van gehad!Echt heel fijn want ik ken het ook heel anders....Ben maar blij Marleen.En geniet er lekker van. groetjes Ramona
wat fijn om dit te lezen. Ik heb ook bijna nergens last van, alleen af en toe gevoelige borsten. Blijkbaar is dat toch ook wel 'normaal'. Geniet ervan allemaal, ga ik ook proberen!