wel of niet.......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loe, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb vorige week van de gyn te horen gekregen dat mijn progesteron weer laag is (18). Hij zelf vindt het goed, maar ik weet door de reacties op dit forum dat het te laag is. dus veel kans op een zwangerschap heb ik nu niet. Mijn kaartje gaat eigenlijk volgens mij best wel goed. Willen jullie eens kijken?
    Sinds gisteren twijfel ik echter: gisterenavond hebben we geklust :oops: , en ik had vlak daarna wat rood-roze afscheiding, erg weinig, want zat erg door de zaadjes heen :oops: . ik heb een PAP 2 dus beetje afwijking, maar kun je normaal bij het klussen weleens heel iets bloed verliezen?

Net toen ik naar de wc ging, had ik echt een heel klein vleugje roze/bruin erbij zitten. Over 2-3 dagen moet ik ongesteld worden. Word ik nu toch ongesteld, of is dit iets anders?

Ik heb ook wel pijn in mijn buik sinds de eisprong, het wisselt qua intensiteit en ook de plek waar het zit. Ik ben bang dat ik ongesteld ga worden......... :( maar waarom is mijn temp dan vandaag nog zo hoog....... :(

Ik hoop dat jullie een idee hebben. O:)

2. Loe

Loe Niet meer actief

Iemand?

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik heb de avond voor ik ongi moest worden ook roze verloren na het klussen... En de dag daarna was er niks dus een test gedaan en zie me banner... Het schijnt dat als je zwanger bent alles wat beter doorbloed is en met het klussen er een adertje kan klappen... Maar het kan ook je ongi zijn die vroeger komt... Dus ik denk dat het afwachten wordt...

4. Loe

Loe Niet meer actief

Heeeeeeeeeeeeeeeeeee? echt waar? Ik hoop heeel erg dat dat het is dan!, met die doorbloeding. tja, of mijn ongi ja........Ik wens je heel veel succes met je zwangerschap!

Als ik nog mag vragen: als je dus zwanger bent, kan het ook tijdens de negen maanden zijn dat je wat bloed na het vrijen door de doorbloeding? of is dat alleen aan het begin?

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Loe Je lijstje ziet er op zich wel goed uit, mooie hoge temperatuur nog. Maar die kan ook pas de dag van je ongi ineens naar beneden gaan, dus daar is niet zoveel van te zeggen. Het bloedverlies kan inderdaad door een betere doorbloeding komen, maar het kan ook de voorbode zijn van je ongi. Eigenlijk zit er niks anders op dan afwachten... Ik hoop voor je dat je zwanger bent, zit je ook niet meer met het progesteron-gedoe! ;)

6. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Hey loe

Ja ik weet weet niet volgens mij kan je dat je hele zwangerschap hebben omdat tijdens je zwangerschap het allemaal wat beter doorbloed is dus we zullen zien... Ik heb het nu af en toe nog en vindt het maar eng maar weet dat het erbij hoort...
    Het was bij mij zo dat ik op maandag ongi moest worden en ik had helemaal geen kenmerken van ik ben zwanger en ik had een test gedaan op zaterdag omdat mijn vriend toen jarig was vond het wel een leuk cadeau mocht het zo wezen en toen stond er een lichte streep dus wij wachten tot die maandag en zondagavond na de sex ik naar de wc en roze verlies... Je wil niet weten hoe ik heb zitten brullen en me vriend zei maar wacht nou maar tot morgen en de volgende dag was er niks meer te zien test gedaan en positief... En ondertussen alweer 6 en een halve week zwanger en gister het hartje zien kloppen dus geweldig.. Dus meid het kan wel maar het kan ook je ongi zijn.. Heel veel succes en hou je me even op de hoogte hoe het afloopt..

7. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Meid,

Dan zal ik ook nog een positieve draai aan het geheel proberen te geven.
    Volgens mijn gyn zou ik met zo een onregelmatige en lange cyclus niet spontaan zwanger kunnen raken.

Zelf had ik al 5 weken een hoge temperatuur, en geen duidelijke ei-sprong bij het temperaturen voordat ik positief testen.
    Het was niet te geloven maar toch waar.

Ik zou me aan deze verhalen vast proberen te houden en gewoon een test afwachten. Geen ongi is nog altijd goed nieuws.

Ik hoop voor je dat het zo voor jullie mag zijn,
    Sterkte met wachten,

Krissa

8. sdon

sdon Lid

9 sep 2008
    96
    0
    0

Deel Deze Pagina