wel of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door judy80, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judy80

judy80 Lid

5 jan 2009
    10
    0
    0
    hallo allemaal,

ik wil hier graag mijn verhaal doen. Ik ben al een tijdje aan het proberen zwanger te worden.
    En deze maand ben ik nu 5 dagen over tijd. En ik heb wel wat klachten.
    Ik heb pijn in de onderbuik, minder heftig als ongikrampen. Ik heb af en toe steken in de lies. En verder moet ik om de haverklap plassen, en niet een beetje maar best een boel.
    Zijn deze symptomen voor jullie herkenbaar?
    wanneer zouden jullie testen? ik ben zo bang voor weer een teleurstelling. Verschrikkelijk als je negatief test, dan is de hoop ook weer weg.

2. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Sorry als het hard over komt maar als je ongesteld wordt is de hoop deze maand ook weg!
    Als ik jou was zal ik lekker testen dan ben je ook van je onzekerheid af! Succes!

3. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    hallo,
    ik zou morgenvroeg testen... de teleurstelling zal sowieso komen hoor als je niet zwanger bent...ik weet het liever te vroeg dan te laat.
    groetjes

4. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    5 dagen! ik had 4 dagen geleden al getest als ik jou was!
    succes!

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Gewoon testen morgenochtend je test iig niet te vroeg, omdat je al overtijd bent. En wat de andere dames hier al zeggen de teleurstelling komt toch of je wel of niet test. En als ik je klachten zo hoor is de kans groot dat de test positief is ;) en hoe langer je wacht hoe langer je daar geen vreugde van kan hebben.

6. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    en al een testje gedaan?

7. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Ik zou ook gaan testen. Hoe langer je wacht, hoe groter de teleurstelling is.

Je kunt natuurlijk niet afgaan op de symptomen die je hebt. Ze kunnen op een zwangerschap duiden, maar je weet ook dat een lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden. Ik zou dus echt die test doen!

Deel Deze Pagina