Hi allemaal, Ik heb een cyclus die niet heel regelmatig is (29,30,29,30,32,32); het is dus lastig om het aantal dagen van de cyclus te bepalen voor bijv. de calculator. Wat doen jullie? Gewoon het gemiddelde aanhouden? Of -in mijn geval- nu 32 dagen aanhouden? Bedankt alvast voor jullie antwoord! Groetjes Medde
Ik zou in jouw geval gewoon 32 aanhouden, aangezien de dagen allemaal zo dicht bij elkaar liggen! Als je dan op dag 32 nog niet ongesteld bent kan je mooi een testje proberen
is mijn cyclus dan toch ok? Heel erg; ik ben 34 maar ik dacht dat een regelmatige cyclus iedere maand uit hetzelfde aantal dagen moest bestaan kan je toch nog wat leren op je oude dag
Ik vind jou cyclus ook heel erg regelmatig. Mijn gyn zegt als je maar 8 cyclussen per jaar hebt dan mag je aan de bel trekken Ik wil jou cyclus ook wel Ik zou iig 32 dagen aan gaan houden.
ik zou het langste aanhouden, dan word je ook niet teleurgesteld als je de korte of een gemiddelde aanhoud en je bent nog niet ongi dan word je steeds teleurgesteld omdat je cyclus dan net weer wat langer is succes
Veertje, bedankt voor je reactie en VAN HARTE! Ik zie dat je net zwanger bent! Wat leuk voor je zeg! Wel toevallig! Met jouw cyclus kon je dus blijkbaar toch zwanger worden, helemaal leuk!
Ik zou voor nu 32 dagen aanhouden, maar wel goed in de gaten houden wanneer je ei is. En maak je geen zorgen, je hebt een mooie cyclus hoor.
Hi Dani, ik denk dat jij nu het beste eerst 33 dagen kan aanhouden; dan ben je in ieder geval niet teleurgesteld.... (ik ga af op het advies dat de meiden mij hier zelf hebben gegeven). Succes!
Ik zou ook de langste aanhouden als het gaat over de duur van je cyclus en wanneer je dus eventueel een zwangerschapstest kunt doen. Maar ik zou voor je eisprong te bereken toch de korste nemen: kan je tijdig beginnen klussen zodat je zeker je ei niet mist!