nou hier is de maandelijkse periode toch echt doorgekomen!!!!!!! was dus een vals posietief resultaat. baal wel maar ga nu vrolijk verder voor 2010. toch bedankt voor jullie reacties.
he balen..erg klote he dat valse posi..ik had 3 licht posi testen nu negatief maar toch 3 dagen overtijd...
hey ,,ja das zeker vervelend zeg!!!!!!heb normaal een cyclus van 26/28 dagen,en nu zat ik al op 32 dagen?????baal als een stekker en heb net een lekker wijntje ingeschonken. das ook vervelend,,eerst 3x pos en dan negatief???? en nog geen ongi?
ja idd 3x positief zowel de test van kv als,testpoint en de test van ha!]en nu dus allemaal negatief maar niet ongi..
das toch wel vreemd?!ben je al bij de ha geweest?zal toch een rede hebben als je eerst 3x pos test. ik zal voor je duimen. duim,duim,duim
Balen nummer 4! Ik heb dus precies zo´n test gehad van het kruidvat (2 voor 5 euro). Hij gaf een lichtroze streepje aan, wel na de 10 minuten afleestijd. Ik geloofde het niet want ik had al wat roze afscheiding en ging er ook van uit dat het een indrooglijntje was. De volgende dag ben ik flink ongesteld geworden. Heb ook heel lang bruinverlies gehouden. Dus misschien dat er wel iets heeft gezeten.
Hai, Ik heb dat dus ook gehad een lichtroze streepje iets na de afleestijd, ik ben ook heftig ongesteld geworden(was wel 1 dag overtijd) en heb maar 2 dagen bloedverlies gehad en erg lang bruinverlies.Ik heb toen ook behoorlijk pijn gehad, misschien heeft er bij mij ook iets gezeten? groetjes, griekie
ik heb normaal een cyclus van 28 dgn en nu op dag 32 pas ongesteld geworden. toch wel vervelend maar ben gelukkig niet de enige als ik het hier zo lees!!! xxx
hoi ik denk dat jullie geen vals positieve test hebben gehad maar 30 % van alle zwangerschappen gaan voor de NOD nog fout daarom zeggen ze ook pas testen als je overtijd bent dus de test was waarschijnlijk niets mis mee ik ga hopen voor jullie voor de volgende ronde XXX KISS
Ik was al 1 dag overtijd toen ik dat lichte streepje kreeg. Ik denk ook dat het heel vroeg verkeerd is gegaan. Maar we gaan vol moed weer verder