1 dag voor NOD negatief met KV nog hoop?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anna123, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hai Meiden!

Zit nu 1 dag voor nod.. test gedaan van KV 2 voor 5 euro en die was echt gewoon wit... ik lees hier zoveel verhalen van meiden die dan al positief testen met deze testen..is er voor mij nog hoop? Normaal heb ik wel last van wat hoofdpijn voor nod en nu niet. en ook normaal 1 dag ervoor al wat bruinverlies..paar uur tampon in gehad en er zat niets op..
    Maar ja ik heb de hoop al een beetje opgegeven na deze negatieve test.. :oops:
    Wat denken jullie..is er nog hoop?
    x

2. gemke

gemke Niet meer actief

er zijn ook maar zat vrouwen die pas een aantal dagen na hun nod positief testen dus ja hoop is er zeker wel

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    OK.. bedankt voor je reactie! ja had ook wel gelezen dat sommige later positief testen..maar had zovaak gelezen dat ze met kv soms al een paar dagen voor nod positief testen..omdat die best gevoelig zijn vandaar.. Had vorige week ( volgens mij op dinsdag..) hele felle steken in linkerkant van onderbuik..zou dat een eventuele innesteling zijn geweest en zo ja..klopt het dan dat je pas een week na je innesteling kan testen? Want als dat zo is kan ik dinsdag pas eventueel positief testen...wat een gedoe is het toch allemaal!
    x

4. gemke

gemke Niet meer actief

over het algemeen kan je 10 dagen na je innesteling testen volgens mij

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Kan ook je eisprong geweest zijn. Misschien was hij deze cylus wat later. Dan moet je dus 2 weken later tellen dan die dag.

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    nee heb ovu testen gebruikt en die gaven die ervoor heeeeeeel duidelijk,positief aan..
    x

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi Anna, ik voel die steken links onder in vandaag en dit zou bij mij best een innesteling kunnen zijn aangezien mijn eisprong vorige week de 16e of de 17e is geweest (ook ik had heeeele positieve ovu-test..) ... Wellicht dat er idd toch nog hoop is hoor! :)

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja ik hoop het maar! Dit is pas onze 3e ronde dus zou wel lekker snel zijn! Ben al vorig jaar september gestopt met de pil dus het kan geen ontpillen meer zijn.. Ben normaal heel stipt met mijn cyclus..soms misschien 27 dagen maar nooit langer als 29 dagen.. en normaal heb ik altijd een beetje hoofdpijn als als ongi eraan komt maar dat heb ik nu ook niet..maar verder dus ook geen klachten..heel gek..heb alleen maar van die stomme negatieve testen!
    x

Deel Deze Pagina