Wel of niet??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sjudith, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    toch gek dat er bij de één wel een pennenstreepje komt en bij de ander niet.. ik heb ze nog nooit gehad op de clearbleu test

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Balen meid,

Ik vind alleen t commentaar over cb alleen niet terrecht... er staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat de streep even dik moet zijn als de controle streep.. dus een pennestreepje is negatief. Het zijn goede testen al zijn ze achterlijk duur..

Die dure van KV (ook een plusje) daar test zelfs mijn man positief mee dus die vind ik waardeloos

De Goedkope van KV waar iedereen zo blij mee is heeft ook mijn voorkeur.. niet duur en duidelijk..spierwit bij negatief en positief bij zwangerschap..

Maar snap je teleurstelling wel heel goed hoor.. heb t zelf ook wel gehad.. maar t ligt niet aan de test van CB...

3. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik heb wel eens een dun maar toch duidelijk pennestreepje
    gehad maar ik was wel zwanger.....bloedtest dezelfde dag
    gehad en hcg was 78. Dus pennestreepje is niet altijd negatief of
    vals positief....

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Ichtus dat van die even dikke streep heb ik dus niet kunnen vinden in de gebruiksaanwijzing.....
    En toch apart dat je man positief test....bij het progamma Kassa was dat met een goedkope test (van internet).
    Toch vind ik het zeker wel een fout van CB, negatief moet wit zijn!

5. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik heb 2 keer een pennestreepje gehad en was wel zwanger hoor, dus tja....

Kruidvat 2 voor 4,99 heeft overigens wel mijn voorkeur, dan ben je in ieder geval zeker van je zaak.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Mijn gynaecoloog gaf aan dat ze de laatste maanden veel valspositieve dure kruitvattesten in het ziekenhuis voorbij zien komen. Ze vragen nu ook standaard waar je mee getest hebt en raden je aan om in dat geval eerst een andere test te gebruiken... Waardeloze test dus.

Ik ben ook fan van de goedkope kruitvattest. Goedkoop en betrouwbaar :D en bij mij nog nooit een vals resultaat.

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb ook eens die van cb gehad, met ook zo'n penstreepje... helaas negatief. Geef mij maar die goedkope van kv 2 voor 5,-

Groetjes cyntje78

Deel Deze Pagina