Predictor

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Manny211, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hallo :)

Een vriendin van mij heeft nu 3x een test gedaan en 2 van predictor, nou is mij verteld dat ie geen indroogstreepje hebben, maar ze heeft op 2 testen echt heeeeel licht een streepje staan.
    Nu is ze een beetje onzeker of ze nu zwanger is of niet?

Ik moet er wel bij zeggen dat bij haar hele vorige zwangerschap ze niet 1x positief getest heeft!

Mijn idee is dat ze gewoon zwanger is, maar ik wil graag jullie reacties horen :)
    Bedankt alvast.

Liefs Mandy

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    op de andere test dan de preditor staat ook een streepje?

weet niet waar je hebt gehoort dat predictor geen indroogstreepjes hebben maar als je eens goed op dit forum kijkt zie je wel dat heel veel meiden er vals positief mee testen,
    zelfs kraanwater geeft een 2e streepje dus niet echt betrouwbaar.

ik zou adviseren dat ze de testen van kruitvat haalt 2 voor 5 euro die zijn goed en geven geen indrooglijntjes.

Liefs xx

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hai,

Oke ja dat is wat ze zelf zei :S

Ik weet het verder ook niet, maar zal haar zeker adviseren om de kv test te halen... die had ik zelf namelijk ook ;)

Thanks

4. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay,ik had deze maand 3x een streepje met de predictor test,en 1 zelfs heel duidelijk,,mar was toch niet zwanger!!!!kruidvat test van 2 v 5 euro gaven idd negatief aan.
    ik vertrouw predictor dus echt niet meer!
    maar hoop natuurlijk dat je vriendin hartsikke zwanger is.
    groetjes

5. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Heb vandaag ook een predictor test gedaan die licht positief gaf, maar na het lezen van de negatieve reacties toch een krvat test gedaan maar deze was mega negatief. koop nooit meer een predictor als blijkt dat ik niet zwanger ben.

6. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Hallo,

Hier dan de enige met positieve ervaring met Predictor.;)
    Ik heb nooit een andere test dan Predictor gebruikt en tot nu toe heeft de test altijd het juiste resultaat gegeven.

Over dat indroogstreepje kan ik enkel zeggen dat ik ook heb gelezen (geloof op de website van hen zelf) dat het niet hoort voor te komen. Ik heb er in elk geval zelf nooit een gezien wanneer ik negatief testte. En de positieve testen waren bij mij ook gewoon duidelijk.

De laatste keer heb ik iets te vroeg getest. Had een onregelmatige cyclus dus wist niet precies wanneer mijn nod zou zijn en kon niet meer wachten:p, toen kreeg ik een heel licht roze streepje, welke opeens vervaagde na een half uur, maar bleef toch wel lichtroze. Diezelfde dag kocht ik een Predictortest waarmee je vroeger kon testen en die gaf een duidelijke roze streep. Volgende dag weer een gewone en weer een roze streep.

Een maand daarvoor een duidelijke negatieve test, helemaal wit en geen indrooglijntjes. Maar ja, als het roze is ben je zwanger en mocht je wel een streepje zien, maar het is niet roze, dan is het volgens mij gewoon negatief. Het kleurt toch alleen roze als je zwanger bent?

Ik ben tevreden over Predictor.

Iedereen succes! Groeten

7. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Gelderland
    Vanmorgen net als zondag helder rood bloed bij het naar de wc gaan dus denk dat de test me toch echt voor de gek heeft gehouden.
    ( helaas)

8. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Jammer meid, hoop dat het de volgende ronde raak is. Succes!
    Misschien is er wel een innesteling geweest, maar is het gelijk al niet goed gegaan? Wat ik wel weet is dat bij mijn eerste zwangerschap de strepen megaduidelijk waren en de laatste keer een stuk lichter, wel roze maar licht en dit blijkt uiteindelijk een leeg vruchtzakje te zijn, wacht nu op mk.

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hoi hoi :)

Bedankt voor jullie reacties :D
    De HA heeft haar aangeraden om te wachten en over een week nog een x te testen...
    Dus ben benieuwd, we wachten het wel af!

Nogmaals bedankt!!

10. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Gelderland
    @ April1 bedankt voor je reactie en jij veel sterkte is nooit leuk om een miskraam te moeten meemaken.

@ manny211 Hoop voor je dat je volgende week mega positief test.

11. Angelina

Angelina Niet meer actief

FOUT! :D

Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met de Predictor! Positief was positief, en negatief was gewoon wit.

Nou moet ik wel zeggen dat ik alleen maar testte op of na Nod!

Miranda succes!

12. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Miranda Dank je wel, is inderdaad niet leuk, maar ik heb goede moed voor de volgende ronde!:)

@ Angelina, Zie je wel, eigenlijk moet Predictor ons nu gratis testen geven vanwege onze 'reclame' :D

@ MANNY Succes!!!:)

13. Angelina

Whahaha, daar heb ik nu niets aan! Ze hebben wél aangetoond dat ik zwanger ben, ze hadden gelijk inderdaad, ( TOPTEST!!! ahum )dus ik neem genoegen met een jaar lang gratis luiers :D

14. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    pffffffff, ik zie steeds banners over het hoofd, was té druk bezig Predictor te promoten, hahaha.
    Ik kan ook wel een luiermerk gaan promoten hoor...als je tip's wil;)

15. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hier ook positief over predictor hoor! Maar moet er idd ook wel bij vermelden dat ik ook pas op NOD testte, en nooit daarvoor.....

16. Angelina

Ik zie dat jij ook gaat kiezen voor een jaar lang gratis luiers :D

April1, ik hoop dat je héél snel weer een positieve predictor hebt ;).
    Hopelijk heb je er maar 1 nodig en kom je ook in aanmerking voor een jaar lang gratis luiers :D.

17. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben vandaag toch echt ongesteld geworden helaas op naar volgende ronde

18. Angelina

Jammer Miranda, succes bij de volgende ronde

19. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Miranda, volgende ronde dan maar. Succes!

@Angelina, dank je laten we het idee maar even doorspelen naar predictor:D

20. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Zozo jullie zijn actief geweest met reageren :D

Nou ze is nog niet ongi, maar moet van ha gewoon een weekje wachten.. of ze miss toch nog ongi gaat worden en zo niet mag ze langskomen en krijgt ze een verwijsbrief om een echo te laten maken :S Nog nooit van gehoord, want ik dacht dat ze dan gewoon bloed zouden prikken :) Maar als ze het zegt zal het wel zo zijn :D

Thanks voor alle reacties ;)

Deel Deze Pagina