Hi Meiden, Jullie zullen mij inmiddels wel kennen... bij elk dingetje denk ik: oh even navragen hier, want stel je voor dat het niet goed zal zijn.. Het klinkt misschien heel overdreven, maar ik denk al snel.. help me, dit zal wel niet normaal zijn!!! Gelukkig hebben velen van jullie me gerust gesteld en weet ik inmiddels.. dat ik van een mug een olifant kan maken.. (tja dat is gewoon hoe ik ben, beetje irritant trouwens). Ieder lijf is anders en zoveel kwaaltjes en dingetjes gaan nergens over... Ik vind het momenteel ook heel vaag dat ik 17dagen geleden vruchtbaarslijm heb gezien en nog steeds niet ongesteld ben geworden.. Eerst dacht ik echt het komt eraan.. dinsdag, donderdag wat bloedgespot, niet veel.. alleen wat bloed tussen mijn afscheiding, maar daarna helemaal niets meer!! Ik heb inmiddels 2testen gedaan die waren allebei negatief.. En dan denk ik echt weer: huh hoe kan dit nu??? Aan de andere kant heb ik totaal nog niet veel op de eventueel vruchtbare dagen kunnen klussen... mijn vriendje is vaak weg en ik weet ook nog steeds niet precies wanneer mijn vruchtbare dagen waren.. Kortom ik heb voor mezelf het gevoel dat het allemaal te overdreven bekijk en wil er daarom even niet zoveel mee bezig zijn (ik ben nog maar zo kort bezig).. Niet over elk kwaaltje nadenken, niet contant denken: waarom word ik nog niet ongi?? Waarschijnlijk heeft mijn lijf nog wat tijd nodig om opgang te komen.... Wie herkend mijn verhaal en kletst gezellig mee???
Hoi Meid, Ik klets gezellig met je mee... Ik kan met helemaal voorstellen hoe je je voelt. Lastig he, die onzekerheid, en dat constante wachten... Maar goed, ik ga er maar vanuit dat het uiteindelijk bij ons allemaal goed zal komen... En ben ook blij dat ik bij elk klein wissewasje hier op het forum terecht kan. Wens je veel succes, en hoop dat je snel een +++ test hebt... Het is zo moeilijk te voorspellen wat er daar in je buik aan de hand is,, soms zou ik echt willen dat we er gewoon even binnen konden kijken... LIEFS
Bedankt voor je super lieve berichtje.. Ik vind het ook super fijn dat je hier met al je vragen en onzekerheid te recht kan.. Alleen is het wel jammer dat elk lichaam anders reageert en je nooit precies weet hoe het bij jou van binnen zit.. Ja een kijkje nemen zou inderdaad niet verkeerd zijn, als je gewoon weet dat alles goed is.. dan kan je het ook wat makkerlijker los laten... Maar we blijven hopen, geloven en dromen dat alles uiteindelijk goed zal komen en daar geloof ik ook wel in!! Heel veel sterkte en liefde toegewenst met zwanger worden, wan ik zie dat jij al heel wat langer bezig ben....
Oh, zo herkenbaar!! Bij elke pijntje, afscheiding, rekenmanier, pil-vragen enz schiet ik toch maar even snel het forum op. Maar je hebt wel gelijk, het is voor iedereen anders. Wat voor één geldt hoeft niet bij jou te kloppen. En soms kom je ook dingen te weten die je liever niet wilde weten, wat er allemaal mis kan gaan, wat voor vruchtbaarheidssyndromen er zijn, hoe een bevalling (tot in detail) gaat. Het is mij gebeurd dat ik vorige week in paniek de afdeling gyneacologie belde omdat ik na een curretage te snel (wat is snel?) weer onveilig gevreeen had... ik was als de dood voor ontstekingen of Aschermann (wil je niet weten, en dat komt niet door te snel weer te vrijen). De arts heeft me toen liefjes gevraagd mijn laptop maar even dicht te doen en pas weer open te doen als ik gezond en wel weer zwanger was . Ze had wel een beetje gelijk. Maar ik zou echt niet weten wat ik zonder dit forum zou moeten, eerlijk is eerlijk. Hulde aan het internet! Ik heb zoveel steun aan de meiden hier. Of het nou om baby-gekte gaat of steun of raad en advies... het is echt fijn om het er met mensen over te hebben die hetzelfde meemaken!
Je wilt gewoon elke keer een bevestiging hebben, dat het normaal is en niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken.. En inderdaad sommige dingen wil je gewoon niet weten en ook even niet horen... En wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad!!! Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer opnieuw zwanger... (en kan me voorstellen dat je na een miskraam wel wat meer moeite hebt om je eigen lichaam te vertrouwen).... En het blijft inderdaad fijn dat je elk uur/minuut/moment van de dag even kan praten met andere meiden over je zorgen, maar zeker ook over de leuk dingen!!! xxxxx
ja, het goede weegt zeker zwaarder dan de overload aan kennis! Vandaar ook dat mijn laptopje gewoon weer aanstaat Wbt die miskraam, het gaat eigenlijk wel. Het hoort er helaas voor veel vrouwen bij. Inmiddels hebben mijn vriend en ik onze ogen weer op de toekomst gericht. En gelukkig was het forum er om me laten zien dat dat me niet een belabberde moeder-to-be maakt. Ik ben echt blij dat dit er is. Kan je je voorstellen hoe onze moeders en oma's zwanger zijn geweest? Ik heb hier meer accurate informatie vandaan gehaald dan mijn gyneacoloog kende! Onze moeders en oma's waren afhankelijk van de informatie van de vrouwen die ze op dat moment om hen heen hadden.... je moet het maar treffen.
H! Zilvervosje... IDD, hulde aan het internet, vind het ook ontzettend interessant wat je hier allemaal leest, en idd. die arme moeders en oma's. Of misschien was het voor hun ook wel eenvoudiger, misschien maakten ze zich niet zoveel zorgen, want idd. er zijn verhalen die je liever niet hoort. Vervelend idd. van je miskraam, maar ben blij dat je weer ++ in de toekomst blikt. En Lientjelove, dat klopt helemaal wat je schrijft, elk lichaam is anders, en wat voor de een werkt of gebeurt, hoeft nog altijd niet voor jouw van toepassing te zijn. Ik wens jullie 2 ook veel succes, en dat jullie maar snel zwanger mogen zijn... Ik moet weer het wachtbankje op, de Clomid heeft wel een beetje geholpen, maar niet genoeg voor een eisprong, dus nu maar weer wachten op de duivels, rond de kerst moeten ze komen...:x XXXXXXXXXXXXXX
He bah, meis! Daar zat je niet op te wachten natuurlijk! Ondanks de duivels hoop ik dat je toch een hele goede kerst krijgt, en een nieuwjaarsbeeb!