Zou ik ...?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marjorie, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjorie

Marjorie Nieuw lid

27 sep 2006
    4
    0
    0
    Studente
    Antwerpen/Mechelen
    Zou ik zwanger kunnen zijn ? Ik hoop ...

Twee maanden terug gestopt met de pil. Beetje stiekem de kalender gevolgd. Normaal moet ik woensdag mijn "regels" krijgen. Maar voel me zo heel anders nu ...

Mijn (onderbuik) rommelt zo, ik ben de laatste dagen zo moe en we zijn niet uitgeweest, ik had er geen zin, mijn vriend was zelfs wat ontgoochteld omdat ik net nu ik bij hem ben zo moe ben. En in de plaats van goed te slapen, neen, moet dan 's nachts naar toilet om te plassen (een druppeltje elke keer). Mijn borsten voelen gezwollen aan, zelfs pijnlijk, voor mijn tepels ...

Droom ik nu ...? Ik weet het, nog even wachten, maar ik kan eigenlijk niet wachten. Ik wil zo graag zwanger zijn ... Ik denk dat ik nu al met mijn buik vooruit loop....

Wie kent die voortekenen ? Of droom ik ?

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Tja het kunnen symptomen van een zwangerschap zijn maar het zegt nog niks, er hebben meer vrouwen last van hun borsten rond hun NOD en druppeltjes plassen kan ook betekenen dat je een blaasontsteking krijgt.
    Maar goed ik hoop voor je dat het betekent dat je zwanger bent, ik lees dat je dat graag wilt.
    De enige manier om het zeker te weten is nog ff een paar daagjes af te wachten (is moeilijk ik weet het) en dan een testje wagen.
    Heel veel succes!

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

inderdaad het kunnen symptomen zijn, maar het ook een teken zijn van een naderende ongi. tis en blijft afwachten tot die positieve test of die vervloekte :evil:

spannend hoor!

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Alleen een test kan zeggen of je wel of niet zwanger bent.
    Op symptomen ga ik al niet meer af. Heb al teveel maanden allerlei kwaaltjes die wel eens een zwangerschap zouden kunnen betekenen en telkens gewoon ongi geworden.

Deel Deze Pagina