hallo meiden ik ben benieuwt of iemand dit ook heb ik ben maandag 2 okt ongesteld geworden en dinsdag middag al geen bloedverlies meer nu heb ik nog steeds bruine afscheiding alleen bij het plassen ik heb nog steeds krampen in me buik en af en toe misselijk en vanochtend hoofdpijn kan ik zwanger zijn mijn nod was 1 okt en ik heb maandag ochtend nog een test gedaan was negatief heel verhaal ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes miepie
Hi, ik heb exact hetzelfde. Ik ben 3 dagen te vroeg ongesteld geworden maar echt héél weinig! Voor de zekerheid op NOD een test gedaan, maar die was negatief. Maar ik blijf me raar voelen, pijn in onderbuik, gevoelige borsten en moe/hangerig. Maar ik zelf denk dat het symptomen zijn van : te graag willen...
Ik wil geen valse hoop geven maar mijn laatste ongi was 7 sept heeeel weinig en maar anderhalve dag. een week later nog getest maar dat was negatief. een paar dagen geleden weer getest en zie banner voor resultaat. ik weet nu dus ook niet of ik 4 of 8 weken zwanger ben. ik heb voor het gemak die extreem korte ongi gewoon als ongi beschouwd. van de week hoor ik definitief hoever ik ben. Als je pas net van de pil af bent kun je korter ongi worden door de hormonale wisselingen. dus ik weet niet hoeland jullie al van de pil af zijn?
De eerste maand kan het voorkomen dat je gewoon ongesteld word of kort.. Ik zou even een testje doen als ik jou was, en hou ons op de hoogte
kan je alleen mijn eigen ervaring geven, en dat is dat ik de afgelopen keer ipv de normale 3 dgn vol bloedverlies en daarna nog eens 2 dgn licht bruinig verlies, ik enkel maar 1 dan bloedverlies heb gehad en daarna niks meer, plus diverse positieve testen maar ook negatieve testen, dat uit een bloedonderzoek moest blijken dat ik dus niet zwanger was helaas..... je lichaam kan je af en toe gruwelijk voor de gek houden, en dan moet je weten dat ik bij beide kinderen nog tot 2 keer ongesteld ben geweest enkel weet ik niet mee of dat toen de "volle"dagen waren of ook maar heel icht maar verwarrend is en blijft het wel jammer genoeg....
Hoi ik ben nieuw op de site. Gister en eergister bruine afsch. nu wit. Moet woensdag ongi worden. Ben wel heel moe en beetj misselijk verder last van een zere buik al een hele week. Geen last van mijn borsten. Het wachten duurt zooo lang. Het zou fijn zijn als het echt doorzet of gewoon wegbleef toch? groetjes risha
hoi ik ben al vanaf januari van de pil af ik ga dinsdag naar de dokter dan laat ik het jullie wel weten ik hoop dat ik zwanger ben maar dat zal wel niet groejes miepie
Ik heb inderdaad ook weleens gehoord dat je een klein bloedinkje kunt hebben, negatieve test en dan later toch zwanger blijkt te zijn. Maar dat merk ik dan vanzelf wel. Heb mezelf voorgenomen nu niet meer te testen. Denk niet dat het ontpillen is, want ik ben in mei gestopt met de pil. Deze maand gewoon weer ovulatietestjes doen, zodat ik niet op de verkeerde dagen klus en dan zien we wel weer. Toch wel fijn dat je op deze site ff met mensen van gedachte kan wisselen die hetzelfde meemaken!
Heb vandaag een test gedaan en ik kan het bijna niet geloven hij is positief! Ik dacht dat het misschien nog te vroeg was om te testen. Maar hij was toch echt positief. En nu maar hopen dat alles goed gaat. Die twee dagen bruine afsch. was toch vals alarm. grtjes Risha