Ik zoek een draagmoeder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Knoelie, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knoelie

Knoelie Lid

26 nov 2007
    60
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi allemaal,

Ik heb een zoontje van 1.5 jaar. Bij zijn geboorte heb ik last gekregen van een zeldzame complicatie, waardoor ik geen kinderen meer mag krijgen. Dit vind ik ondragelijk. Het ergste vind ik dat mijn zoon geen broertje of zusje krijgt.
    Nu weet ik dat er ergens vrouwen zijn die het heerlijk vinden om zwanger te zijn, maar waarvan het gezin compleet is. En die ons kindje wil dragen. (wij hebben zelf een eitje en zaadcellen, dus het kindje zal helemaal van ons zijn)
    Wie wil mij helpen die vrouwen te vinden? Of misschien bij jij wel die ene vrouw?
    Hoe dan ook..........ik zoek een draagmoeder!!!!

Veel liefs

2. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    Wens je heel veel succes met het vinden van een draagmoeder.. dat wou ik je wel even zeggen! Sterkte met alles!!

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    misschien dat je met google een heel eind kan komen..

heel veel suc6

4. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    kan je niet met info helpen wil je alleen wel heel veel succes wensen en hopenlijk vind je een geschikte draagmoeder!

5. Pfff wat een moeilijke situatie zeg. Ik heb ook een hele nare zwangerschap gehad (door allerlei complicaties). maar ook ik wil ontzettend graag voor een 2e (3e) kindje gaan, ondanks de angsten die ik heb en de risico's die we lopen. Dus ik begrijp je wens heel goed! Ik hoop dat er ergens een hele lieve vrouw rondloopt die jullie bij jullie wens mag helpen! Sterkte en succes!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik weet er niets vanaf helaas..maar wil je heeel veel succes wensen! Is er niemand in je directe omgeving die dat zou willen doen?

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik wens je super veel suc6 in je zoeltocht naar een draagmoeder en dat je een mooi 2e kindje mag krijgen!!

8. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    heel veel succes!!

9. proberen

proberen Actief lid

12 mrt 2010
    114
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    succes, ik hoop dat je iemand vindt die je wil helpen

10. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Er stond toevallig een stuk in de flair hierover. Een vrouw die het kindje gedragen had voor haar broer en schoonzus.
    Veel succes

11. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
  12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

als het goed is heb je daar bureaus voor dan kan je iemand vinden.

hoop dat het jullie snel iemand vinden.

xx

13. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Wat naar voor je dat je zelf niet meer zwanger kan/mag worden.
    Ik wil je heel veel succes wensen met het vinden van een draagmoeder!

Ik zou alleen wel proberen zo veel mogelijk informatie in te winnen als ik jou was. Want het is wel iets complexer dan een vrouw vinden die het leuk vind om zwanger te zijn. Juridisch is niet alles rond om draagmoederschap waterdicht geregeld. Kijk dus goed naar wat je rechten zijn en wat de rechten van de draagmoeder zijn. Haar gevoelens ten aanzien van het kindje kunnen tijdens de zwangerschap en bevalling natuurlijk ook veranderen. En je bent volledig afhankelijk van haar, hoe zij om gaat met haar lichaam en dus jouw ongeboren kind, of ze het uiteindelijk af gaat staan, je zult het kindje na de geboorte nog officieel moeten adopteren en daarvoor moet je dus wel voor adoptie in aanmerking komen, enz.

Het is niet onaardig bedoelt, echt niet. Ik wil je alleen op de goede weg helpen. Nogmaals veel succes.

Liefs Mamaloe

Deel Deze Pagina