meerdere dagen positieve ovu-test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzannes, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Een vraag voor dames die ook ovu-testjes gebruiken:

Vorige maand had ik gewoon 4 dagen achter elkaar een dik positieve ovu-test. Daarna ben ik gestopt met testen ( dus misschien wel langer).
    Deze maand zit ik nu al op dag 3 van weer een knalpositieve test! dinsdag was ie niet positief ( heeel licht) maar woensdag, gisteren en vandaag wel weer dik positief. Das toch niet normaal? Hij hoort toch 1, hoogstens 2 dagen, echt positief te zijn?
    Heeft iemand hier ook ervaring mee? Maak me een beetje zorgen, heb ik dan geen daadwerkelijke eisprong ofzo,maar maakt ie wel het hormoon aan?

2. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    oja, vorige maand gebruikte ik dipsticks van babyboomshop en deze maand van huismerk apotheek. 2 verschillende merken dus!

3. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi meis,

ik had dat ook, had vanaf dinsdag positieve test t/m donderdag/vrijdag, wat bleek ik heb woensdag mijn ovulatie gehad, kijkend naar mijn termijn zwangerschap.
    Dus meid, lekker klussen en ik weet dat de kruidvat ovulatietesten langer positief testen dan gebruikelijk.

Liefs en succes, Selma

4. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Thanks voor je bericht, Selma! Wat fijn dat je zwanger bent!

ik gebruik geen kruidvattesten, maar heb 2 verschillende merken gebruikt ( babyboomshop en huismerk apotheek). Vandaag WEER positief! Grr! En dan lees ik weer dingen op internet dat het kan zijn dat je eitje niet los kan laten door een eventuele hormonale storing ofzo ( heb geen stress ofzo!) ! Maak me er wel een beetje zorgen om, omdat dit vorige maand ook al was ( veel dagen achter elkaar positieve test).

Naja, afwachten dus maar!

Deel Deze Pagina