hey meiden... zijn er meiden met ervaring met bloedverlies bij de innesteling? die toch zwanger zijn of waren? zit vandaag op dag 28 van cyclus, morgen zou ik kunnen testen...ik had op maandag 31 mei een posi ovutest dus waarschijnlijk rond 1 juni mijn ei...vanochtend toen ik naar de wc ging had ik bij afvegen klein beetje bloederig slijm, dus dacht shit ongi... maar vanmiddag helemaal niks...ook geen ongi krampen of iets dergelijks. en ook niks in mijn ondergoed te zien...zou het een innesteling kunnen zijn of is dat te laat? iemand die dit ook heeft gehad...?? xxx
ik durf je zo geen antwoord te geven maar misschien kan het wel een innestelingsbloeding zijn geweest hoor.. maar durf het niet te zeggen.. ik zal morgen gewoon even testen want als je verder niets voelt dan is er nog hoop en zolang het niet doorzet! succes!! laat je het wel even weten ?
Jeetje ik zou het ook niet weten..wannneer ga je testen ik hoop zo op 2 streepjes voor jou!! suc6! Laat je het weten?
Gisteren zat ik 4 dagen voor nod en en een klein drupje bloedverlies. Toch smiddags een zwangerschapstest gedaan van matcare en er kwam een heel licht streepje op. Vanochtend met ochtendurine een test van de kruitvat (voor de zekerheid een andere test als de dag ervoor) en ja hoor, een roze niet te missen streep. Veel duidelijker al als de dag ervoor. Dus meid, het kan 2 kanten op. Of voorbode voor je menstruatie of je bent gewoon zwanger.
Ik heb idd een innestelingsbloeding gehad en zie hieronder het resultaat. Het was een kleine bloeding hoor, paar druppels.
hey meiden bedankt voor jullie reactie, maar helaas toch echt ongi geworden....zo vervelend het is bij mij elke maand weer anders 1e ronde dag bruinverlies daarna ook kramp en dag erna ongi 2e ronde een week overtijd niks gevoeld en van een op andere moment bloed... 3e ronde dus beetje bloed toen niks en dag erna ongi...ook geen krampen tot gister dan nu mega erg... zou ik na 4 maanden nog steeds aan het ontpillen zijn?! xxx
de pil kan je cyclus omver schoppen als je ermee stopt bij mij is het nu nog onregelmatig door het stoppen kijk maar naar mij onderschrift!