Hoe moet je het lezen als je twee dagen achter elkaar een net zo dikke streep hebt op je ovutest? Dat heb ik nu al een paar keer achter elkaar gehad. dag 13: heeeel licht dag 14: iets lichter dan controlestreep dag 15: gelijk aan controlestreep dag 16: gelijk aan contolestreep Hoe zit het dan precies met m'n ovulatie, weten jullie dat?
hmm moeilijk te zeggen,..ik teste maandag voor het eerst positief en tot gisteren is die positief gebleven en echt super positief he,...5 dagen gewoon! Vandaag was ie weer negatief, dus ik heb gisteravond/vannacht/vandaag mijn eisprong gehad,.... kan zijn dat je eitje wel wil, maar nog niet gaat,.... maar hij is in ieder geval nog nie tgesprongen, gaat binnen nu en 24 a 36 uur gebeuren,..(officieel) dusssssss fijne avond
O en om het nog wat ingewikkelder te maken: op dag 15 voel ik dan zo'n zeurende kramp (waardoor de eisprong eraan lijkt te komen), maar dat is de dag erna zo goed als weg... Dus ik zou denken: eisprong geweest. Maar de test zegt iets anders...
Ik heb hetzelfde dat hij nu de tweede dag zo positief is als wat, blij maar gewoon klussen denk ik en zie wel wanneer hij weer minder word, heb trouwens ook nog steeds pijn in mijn buik, nu minder dan gisteren.