is deze ovutest positief of niet, is namelijk m'n laatste...... help!!!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door griekie, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    #1 griekie, 6 aug 2010
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
    titel zegt het al vandaag op cyclusdag 23 een ovutestje gedaan na heel veel negatieve testen. Wat denken jullie, dit is namelijk m'n laatste als ik nieuwe bestel zijn die er morgenochtend pas. Ik denk als deze nog niet positief is dan ik dan morgen te laat ben voor de lh piek. Tips tips!!!!

2. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik vind hem positief !

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik ook hoor...
    Zou klussen met je vent. En als je denk dat hij morgen nog positiever is klus je komende 2 dagen toch ook? Je weet dat hij er aan komt... Wou dat ik zo'n test had! ;)

4. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    thanks meiden, heb even gecalled met mannetje. Ik heb een verbod gekregen om het huis te verlaten haha moet thuis zijn als hij thuiskomt. Nou wel grappig zo had ik al veel negatieve testjes gehad, maar gister erg steken en rugpijn en s'middags eggwhite en vandaag weer rugpijn etc dus dacht, save the lest for best en ja hoor haha. Nou nu maar hopen dat het eeeeindelijk een keer raak mag zijn! duim duim duim.

@Selena merk je al wat van de pcos solutions?

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind hem ook positief hoor! Veel plezier vandaag ;)

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Lijkt mij ook positief hoor, succes met klussen!

7. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Nog niet veel... Ben nu 2 weken bezig en het heeft 6-8 weken de tijd nodig om de meeste klachten te verbeteren ;) Zit er ook over na te denken om ovu-tests naast het tempen te doen, maar die teleurstelling zal denk ik nog groter zijn dan bij tempen, omdat het bij tempen van de een op de andere dag nog kan veranderen in een ei, met ovutests word je gelijk voor een dag of 3 teleurgesteld wanneer die negatief is... iedere dag weer dat je negatief test. ;) :(

8. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hey selena dit is niet helemaal waar hoor ik had namelijk 2 dagen voordat ik e positieve ovulatietest in handen had een zeer negatief ovutestje dus. Bij mij krijg kreegik dus echt last van erge steen, rugpijn en eggwhite slijm dus toen ging er een lampje branden. Mijn tempratuur was al 1,5 week laag voor mijn doen. Ikheb nu pijn in m'n buik en rug oooooh echt heel raar het lijkt soms net of er iets kouds door mijn onderbuik stroomt. Ook was mijn tempratuur vanmorgen gestegen. We hebben gister geklust en vandaag ook nog maar even he, al voelt het allemaal zo beurs aan onder bah!

9. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    is helemaal goed gekomen met dit saaie weertje haha nu duimen meiden

Deel Deze Pagina