Hallo Met hoeveel weken ging bij jullie je kleintje indalen???Ik weet het van eerste niet meerVoel je daar wat van of helemaal niks?? Groetjes mamaikke0604
Met 30 weken voelde de VK bij de controle dat de kleine al een stuk was ingedaald. Heb daar niets van gevoeld hoor, pas de laatste paar weken voel ik de baby constant op mijn blaas/onderkantje drukken.
Bij de eerste was de kleine met 29 weken ingedaald Bij de tweede was dit met 33 weken Maar bij mij was dit best vroeg, geloof dat zekebij de tweede het vaak langer kan duren
Ik heb van het indalen zelf niets gevoeld, alleen heel veel verlichting op m'n ribben en lever. Dat was echt zalig! Hoeveel weken ik was weet ik niet meer precies, dat zou ik aan de hand van de buikfoto's moeten kijken (maar die staan niet op deze pc). Denk een week of 36? Moest toen ook wel vaker plassen en ook 's nachts een paar keer eruit om te plassen. Ben bevallen met 41 weken.
Niet, mijn dochter is nooit volledig ingedaald. Was op dinsdag nog bij de VK en kon ze haar alle kanten op bewegen (dat klopte want iedere avond lag ze nog heerlijk met haar billen tegen mijn ribben), en zaterdag is ze geboren (36+6)
Met 30 weken ingedaald met 33 weken vast ingedaald. Ja voelde steken beneden Met lopen behoorlijk pijnlijk. Met 38.4 weken 1 cm onsluiting met 39.2 bevallen.
Lucas is nooit ingedaald geweest, dus ik heb er ook nooit iets van gevoeld. Hij is geboren met 40 weken precies.
Bij de laatste controle (33 weken) hoorde ik dat ze al is ingedaald. Weet alleen niet of ze volledig of gedeeltelijk is ingedaald. Ik heb daarvoor regelmatig wat pijnlijke krampen gehad (menstruatie achtig) en sinds de indaling heb ik veel meer last van pijn in m'n liezen en kruis bij het staan en lopen. Van de tweeling herinner ik me niet meer wanneer de eerste was ingedaald. Wel redelijk vroeg, maar dat moet ook wel omdat ze met 2 veel minder ruimte hadden.
Oudste hopte voortdurend heen en weer. Met 32 weken ingedaald, met 36 weer omhoog en met 37 weer ingedaald. Jongste plofte na het breken van de vliezen pas naar beneden, dat heb ik echt goed gevoeld.
Eerste was met 37.2 wel 'genoeg' ingedaald, maar vk had niet het idee dat ie al zover lag om er snel uit te komen. Paar dagen later bevallen Geen voorweeën, heb weinig van dat indalen gemerkt. Deze was met 34 weken wat aan het indalen en afgelopen week aardige voorweeën gehad. Hij ligt nu ingedaald, maar komt ook nog wel af en toe omhoog, heb veel vruchtwater dus er is gewoon nog wat ruimte. Ik voel hem af en toe wel bijna tussen mn benen hangen, dan issie volgens mij al echt volledig ingedaald. Denk dat het nu nog wat ruimer is ofzo. Heb ook echt het gevoel dat mijn bekken helemaal los zitten ofzo