Vanmorgen naar de huisarts gedaan, daar weer een test met ochtendurine gedaan en kreeg een lichte streep als uitslag. Niet doorslaggevend volgens de assistente.... GRRRRHHHHH Dus nog steeds niet duidelijk of ik nu wel of niet in verwachting ben. Nu afwachten tot 5 uur en anders morgenvroeg wat de bloeduitslagen zeggen.
Hallo Iedereen, Ik zou me eerst even voorstellen! : Ik ben Nathalie ben 22 jaar en heb inmiddels ronde 2 van Clomid achter de rug! Want het wil niet echt lukken! Nou was mijn NOD afgelopen Zaterdag, Sinds vandaag ( wat ik anders nooit heb!!!!!) Lichte roze afscheiding niet eens in mijn onderbroek maar met een "Tampontest" heb nu al 5 dagen lichte ongipijn! maar voelt anders dan normaal?!!? Hebben jullie hier ervaringen mee?? kan dit innestellingsbloed zijn? Alvast bedankt voor een reactie! Groetjes Nathalie
Pffffffff niet doorslaggevend!! Morgen weet je het dus 100% zeker! Of mss nog een test er tegenaan ? Succes!
Heb vanmiddag al 3 keer gebeld, wat in eerste instantie een bijna zekerheidje was dat de uitslag binnen zou zijn was uiteindelijk een... denk dat ik morgen wel bij de post zit. Dus... maar weer een nachtje lekker piekeren want ik heb geen tijd gehad om langs de drogist te gaan voor die clearblue test aangezien ik had gehoopt de bloeduitslag binnen te krijgen. BALEN zeg.... ach als het dan morgen maar goed is... zal toch wel... zou het wel raar vinden als het niet zo is maar ja... ga toch voor de zekerheid.
Vind reactie van asisstente echt weird streep is toch streep (binnnen bep. tijd) Nou morgen dan een super uitslag van bloed