wel of niet...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantje24, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantje24

    chantje24 Lid

    27 jan 2006
    8
    0
    1
    arnhem
    Hoi iedereen,

    altijd (al vanaf mn 13e) stipt op woensdag ongesteld... vorige maand niet op zondag nog niet... maandag test gedaan van clear blue direct 1 streepje meer niet (dus niet zwanger) maandagavond na de sex een heel klein beetje donker bloed (echt minimaal).... toch een raar gevoel .maar toch ook niet meer ongesteld geworden Nu moet ik als het goed is woensdag weer ongesteld worden heel erg spannend , maar ik heb er een raar gevoel bij vorige week waren mn tepels een beetje onstoken leekt het wel, en ik moet wel vaker plassen, soms wel een beetje misselijk, maar echt heel even en niet super erg. verder heb ik helemaal nergens last van. wat denken jullie? iik weet het niet, wat is jullie ervaring en sympthonen
     
  2. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Hoi chantje!

    Ben je net met de pil gestopt? Dan kan het zijn dat je "gewoon" aan het ontpillen bent! Ik ben ook al 2,5 maand niet ongesteld geworden na mijn pilmenstruatie. De klachten die je hebt heb ik ook en bij mij komt het door het ontpillen. Als je twijfelt zou je het aan de huisarts kunnen vragen!

    Succes!

    Liefs Mir
     
  3. chantje24

    chantje24 Lid

    27 jan 2006
    8
    0
    1
    arnhem
    Hai hai,

    Nee ik ben niet met de pil gestopt, is eigenlijk ook niet de bedoeling om zwanger te worden ( stiekem toch wel leuk als het zo zou zijn haha)
    Ik heb s'maandags ook direct de dokter gebeld of ik wel weer kon beginnen met de pil, maar zij zei dat ik gewoon weer met de pil moest beginnen en een test moest doen om het e.e.a. uit te sluiten, nou dat ehb ik dus gedaan. dinsdags de dokter terug gebeld en die zei dat ik deze maand maar even af moest wachten...

    dus wachten maar, maar ik vroeg me af of anderen hier ooke rvaring mee hebben zoiets, je gaat namelijk steeds meer in je hoofd halen en overal op letten hihi
     
  4. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, dat geloof ik graag... heel vreemd... vooral omdat je ALTIJD stipt op tijd ongesteld bent.
    Ik zou als ik jou was nog een test doen, je hebt er nu en gedaan, toch?
    Ik zou voor de zekerheid nog een doen...
    en anders nog maar een keer bellen met de huisarts en duidelijk maken dat je je zorgen maakt! Succes ermee,

    Liefs Niki &x
     
  5. chantje24

    chantje24 Lid

    27 jan 2006
    8
    0
    1
    arnhem
    hai niki,
    ja heb een test gedaan en direct kreeg ik 1 streepje
    nu moet ik as woensdag ongesteld worden.. dus wil niet als een zeikerd overkomen en ben bang dat ik nu dus maar even moet wachten tot woensdag... maar wat zijn/waren jullie symptonen nu/toen??

    xxx chantal
     
  6. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Zeker vreemd, daar heb ik geen ervaring mee.
    Succes met afwachten!
     
  7. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ik heb ook last van misselijkheid, vermoeidheid en zere tepels! En dat zijn idd ook zwangerschapskwaaltjes! Maar dat ben ik echt nog niet, hoor!Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben ook opeen super veel puistjes :x in m'n gezicht! En verder eigenlijk niets!

    X MIR
     
  8. chantje24

    chantje24 Lid

    27 jan 2006
    8
    0
    1
    arnhem
    dus jij bent met de pil gestopt? spannend hoor.. het zit bij ons niet in de planning maar zoals ik al zei, ik zal het wel heel leuk inden, en dan ga je toch steeds dingen in je hoofd halen

    xxx
     
  9. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik had eigenlijk in het begin nog niet zo heel veel kwaaltjes, kreeg na ongeveer een week wel pijnlijke borsten en had na 2 weken ook veel last van buikpijn, na die buikpijn werd ik misselijk, niet overgeven maar wel een naar gevoel, vooral 's morgens maar toch ook wel overdag... nu ben ik vooral erg moe (ik ben nu 9 weken, mijn banner werkt op t moment niet goed...)
    Ik heb ook al een echo gehad (zie mijn fotoalbum)
    ik heb een beetje geluk, in het complex waar ik werk zit ook een echoscopie-praktijk deze is van de vrouw van mijn baas, dus ik heb afgelopen week heel even kunnen kijken!!! wat erg leuk was, maar dat begrijpen jullie natuurlijk wel...

    @ chantje: afwachten dan maar... er zit niks anders op... maar zou je er toch niet nog een testje tegen aan gooien? Wanneer heb je dat vorige testje gedaan? Het kan best dat als je zwanger bent je HCG nu al weer is toegenomen...

    Liefs Niki
     

Deel Deze Pagina