Dag dames, sinds mijn bevalling nu bijna 10 maanden geleden zijn mijn cyclussen langer geworden ( was gem 29, nu 35) en heb ik vanaf de ovulatie tot aan de mensruatie een zeurende buikpijn. Ik had het eerder nooit en ben benieuwd of er meer meiden zijn die het herkennen. groet Michelle
Hier ook. Cyclus is langer geworden en vanaf ovulatieperiode tot aan m'n menstruatie zeurende buikpijn, heel irritant. Weet nu weer waarom ik ooit met de pil ben begonnen..
dag huismus, blij om te horen dat er meer meiden zijn die er last van hebben. Begon me al zorgen te maken. Ik had vroeger alleen last van menstruatiepijn maar dat was binnen een dag weer weg. Nu de laatste maanden echt al vanaf ovualatie. Op t moment dat t doorbreekt is het ook over.
Hoihoi Ik heb dit toevallig ook gehad afgelopen maand tot op heden. Precies vanaf mijn eisprong buikpijn en ook heel licht bruin verlies iedere dag. Ik heb dit eigenlijk normaal nooit. Nu is er wel een kans bij mij dat ik zwanger ben, want heb zaterdag heel licht positief getest. Wel zwaar irritant die buikpijn, want je denk de hele tijd wordt ik nou ongesteld of niet .
Na de eerste zwangerschap had ik dit niet, maar na de tweede zwangerschap wel regelmatig. Niet helemaal vanaf de eisprong, maar al wel een poosje voor de menstruatie. Een soort van menstruatiepijn, dacht steeds dat ik te vroeg ongesteld werd.
Ik heb dit ook. Tot nu toe elke maand vanaf eisprong tot 1 a 2 dagen na menstruatie last van me buik en ook van me borsten. Erg vervelend... Hoop dat het deze maand wat minder is. Eisprong is vandaag
Ik heb vanaf de peiode dat er ongeveer een innesteling zou zijn ongeveer een week lichte zeurende krampjes. Ik was nog niet zwanger ben een aantal maanden met de pil gestopt en begin dit nu op te merken. Ik had niet zeker niet voordat ik de pil nam. Vind het maar vervelend!
hoi! ook ik kan hierover mee praten, kheb nog geen zwangerschap gehad hoor, maar sinds een maand of 4 heb ik het elke maand vanaf mijn ovulatie tot mijn menstruatie (de eerste x dacht ik dat het raak was maar helaas) kvindt het erg vreemd! is er hiervoor misschien al iemand naar de huisarts geweest en heeft tips?? heb soms het idee dat er iets niet goed zit..
Gisteren had ik een positieve ovulatietest, en 's avonds vervelende drukkende en stekende krampen. 's avonds in bed even heel heftig en toen was het over. Nu heb ik al de hele dag een gevoelige baarmoeder, inderdaad ook met zeurende pijntjes, niet heel de tijd maar regelmatig. Dus ik dacht, misschien is mijn eisprong dan nog niet geweest (dacht dat die pijn van gisteravond mijn eisprong was) maar het is dus "normaal" dat je de dagen na je eisprong nog een zeurende buikpijn hebt... Pff best vervelend!
Herkenbaar! Heb dit ook, maar ik had het ook in de cyclus dat ik zwanger bleek van onze eerste. Ik dacht dus alweer dat ik ongesteld zou worden, maar niets bleek minder waar! Nu na mijn zwangerschap heb ik het wat heftiger en voel ik ook mijn eisprong beter... We zijn nu in ronde 2 voor een tweede en vorige maand had ik het wat heftiger (of was ik er meer mee bezig wat er daar beneden allemaal gebeurd???). Ik hoopte dus dat dat innesteling enzo was, maar ik werd gewoon ongesteld. Je kan er dus niet echt van op aan om te weten of je zwanger bent... Hoop voor je dat het snel raak is en jullie je eerste wondertje mogen verwachten!! Onze vent wordt wakker, dus tijd voor deze mama om aan de slag te gaan...