Familieberichten

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Jel, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

We zitten erover te denken om een advertentie te plaatsen in het regionaal weekblad. Het is namelijk alweer bijna een jaar geleden dat ons meisje overleden is. :(

Doen jullie dit ook? En hebben jullie enig idee wat zoiets kost? Als het teveel geld kost doen we het niet hoor. Maar misschien weten jullie het zo ongeveer...

(Even voor de duidelijkheid: niet een advertentie in het dagblad maar één in een huis-aan-huisblad.)

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Ligt eraan hoe groot en hoeveel tekst.
    Maar tussen de 75 en 125 euro denk ik...

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Geen idee meid, misschien even die krant bellen.
    Maar het zal er idd aan liggen hoe groot je het wil enzo.
    Ik vind het wel een mooi idee.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Snap dat je dit graag zou willen doen.
    Bel ze maandag even, of mail (dan kan je er zo lang over doen als je wilt).
    Ik lees het trouwens wel eens hoor, een herdenkings-berichtje

5. Jel

Jel Niet meer actief

Tussen de 75 euro en 125 euro vind ik best veel geld voor een klein lapje tekst in de krant. Als het dat idd kost, dan doen we het denk ik niet. Ik ga de krant van de week eens mailen hierover.
    Bedankt voor de antwoorden.

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hoeveel het kost weet ik niet maar ik weet wel dat het niet goedkoop is..En dat inderdaad voor een lapje tekst.
    'T is natuurlijk wel een speciaal lapje tekst.

7. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik weet wel dat een advertentie in een dagblad (en dan niet eens een landelijke, maar bijv. dagblad vh noorden) 1000 euro kost!!!! Ze hebben het toen nagevraagd toen mijn schoonoma was overleden. Nou te zot voor woorden natuurlijk, snap niet dat mensen dan uberhaupt nog wat plaatsen.

Maar huis-aan-huis zal wellicht goedkoper zijn (maar ben wel bang dat je dan nog best veel geld kwijt bent...) Hebben ze geen website met informatie? (weet natuurlijk niet welke krant je wil)

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik heb er geen idee van , maar wil jullie een knuffel geven en sterkte wensen

9. Jel

Jel Niet meer actief

@ rrowan, ja zeker wel een heel speciaal stukje tekst.

@ Child, echt belachelijk he, waarom moet zoiets 1000 euro kosten? Je plaatst het niet voor je lol. :(

@ Yvon1893, dankjewel! Kan het goed gebruiken!

10. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Heel mooi idee Jel. Ben benieuwd wat het kost. Kan me ook wel voorstellen dat het per regionaal blad verschillend kan zijn? Hier is dat wel zo (al weet ik de bedragen niet).
    Hopelijk is het een beetje betaalbaar als dat is wat jij eigenlijk wilde doen. En wat anderen vinden moet je je eigenlijk niks van aantrekken, het gaat er om wat jij wil. Maar ik vind het idee wel mooi.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Lieve Jel,

ik heb ook geen idee wat voor kosten daaraan verbonden zijn.
    maar vind het een mooi idee...

alweer bijna een jaar geleden.

ik denk aan je , wil je heel veel sterkte wensen en ook voor je man en een dikke knuffel van mij!

12. Jel

Jel Niet meer actief

@ Jonneke, ik ben ook benieuwd. Heb de krant net gemaild.

@ Ella, dankjewel voor de sterktewensen en knuffel. Denk dat het geen makkelijke tijd gaat worden. Heb ook nog geen idee hoe ik me dan zal voelen. Misschien dat we alles weer een beetje gaan herbeleven. Misschien ook niet, geen idee eigenlijk..

13. Jel

Jel Niet meer actief

Nou ik vind het wel erg prijzig hoor. een advertentie van 8 cm komt op een bedrag van ongeveer 125 euro. Ik vind dat wel veel geld.
    Denk niet dat we het doen en ons geld anders gaan besteden.
    Ons meisje zit in ons hart....

14. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Poeh wat een bedrag zeg. Jammer he, dat zulke dingen zo duur zijn.
    Nou voor dat bedrag kun je inderdaad wel iets anders doen.

15. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hoi Jel,

Alweer bijna een jaar geleden..jeetje wat vliegt de tijd. Weet nog zo goed dat topic..heb er wel wat tranen door moeten laten. Je forumnaam toen was eentje die me altijd wel opviel en daardoor keek ik altijd wel even hoelang je nog moest...en ineens was het klaar :(. Dikke knuffel

Misschien is het mooi om een gedichtje ofzo voor jullie zelf te laten maken en dat ergens op te laten drukken (glas of iets dergelijks). En wat ook misschien wel mooi is....ga een mooie ballon uitzoeken, hang er lieve spreuk voor je meisje aan en laat hem op een speciale plaats "vliegen".

Als je een gedichtje zou willen hebben, mag je mij altijd benaderen. Ik wil dan wel proberen om iets moois op papier te zetten.

Dit is een vb van een gedichtje dat ik ooit voor iemand heb geschreven:

Dagen, weken en jaren gaan er voorbij,
    maar ik wil je toch laten weten,
    we beginnen nooit met een schone lei,
    want jou zullen we nooit vergeten!

In ons hart dragen wij jou mee,
    overal waar we gaan,
    naar de bergen en naar de zee,
    in onze gedachten blijf jij altijd bestaan.

16. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi Kristalhelder, dankjewel voor je berichtje.
    Wat een goed idee van je. Misschien doen we daar wel wat mee. Ik vind je gedicht ook prachtig, en zo is het maar net.

17. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ja dat is inderdaad wel erg prijzig. Het idee was mooi maar kan me voorstellen dat je dat niet doet. Wat je zegt, ze zit in jullie hart. En er zijn zo veel andere manieren om aan jullie meisje* te denken.

18. 78RLs1

78RLs1 Lid

19 feb 2011
    57
    0
    0
    Wetenschap
    Randstad
    Hoi Jel, hoe is het eindelijk gegaan? Hebben jullie een stukje voor een redelijke prijs in een krant laten zetten?

Deel Deze Pagina