Heei, ik ben bij mijn vorige 2 bevallingen ingeleid met 38.3 en 38.1 en heb dus totaal geen indicatie voor hoelang ik deze keer ga lopen misschien ga ik wel dik over de 40 weken?! Maar op welke termijn ben jij bevallen van jou kinderen? Ik zelf denk dat ik rond de 39e week beval maar kan dat nergens op baseren natuurlijk, ben gewoon nieuwschierig!
de 1e is geboren met 38+6 de 2e is geboren met 38+2 (ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes) de 3e is geboren met 40+4 Ik had gedacht dat hij ook eerder zou komen, maar niet dus
1e met 38+2 2e ingeleid met 41+5 (gewoon omdat het tijd werd) 3e we zullen zien wanneer deze beebje zich aankondigt
eerste:40+3 tweede:40+3 derde:41+5 vierde:42+1 De eerste 2 waren meisjes en de laatste 2 waren jongens die echt niet uit zichzelf wilden komen haha. Maar goed,ze zijn nu nog echte moederskindjes!
Ik hoor steeds dat een 2e vaak hetzelfde doet als een 1e, maar helaas niet dus.. 1e: 39+4 2e: nog niet
1e: 38 weken en 5 dagen spontaan (gebroken vliezen) 2e: 39 weken en 2 dagen spontaan (ook gebroken vliezen) en ik had griep...