Hoi hoi Deze maand gaan we voor het eerst proberen om mn ei te vinden met ovulatietesten. Heb via sensitest een aantal testen besteld. Vandaag voor de zekerheid al begonnen met testen en er was een lichte tweede streep te zien. Maar nu begin ik te twijfelen over het 'tijdstip' wanneer je het beste en ovulatietest kan doen. Mijn verloskundige zei dat ik het s ochtends moest doen. Wel steeds op dezelfde tijd. Nu lees ik net de gebruiksaanwijzing van sensitest en daar staat liever niet met ochtendurine en ook hier bij jullie lees ik soms niet met ochtendurine. Wat moet ik nou aanhouden? Is dan de middag beter of is s avonds het beste?
Onze kliniek geeft aan dat je tussen 12.00 en 14.00 moet testen. Zij gebruiken ook de Sensi ovulatie testen. Ik heb ook gehoord dat het beter is om bij LH testen geen ochtendurine te gebruiken. Had iets te maken met dat de LH spiegel 's morgens minder hoog is dan 's middags. Maar het fijne weet ik er ook niet van.
Dank je voor je reactie. Denk dat ik dan toch maar s middags ga testen heb nu dan de eerste s ochtends gedaan maar als ik de rest s middags ga doen is dat ook nog niet zo erg denk.