Ik heb maandag positief getest, gisteren wilde ik de CB digitaal met indicatie doen. Maar ja ik met mijn stomme kop natuurlijk 's avonds doen (na een dag thee drinken op het werk) Urine was ook erg licht. Zegt de test niet zwanger ahhhhhhh!!!!, kv gaf licht streepjje. Vanmorgen weer KV test gedaan en gaf weer een gewoon streepje. Niet een knaller of zo, maar gewoon zo een die ik maandag ook al had. Heeft CB digitaal met HCG nodig dan KV?
Volgens mij is die van CB mét indicatie ook vrij gevoelig, maar kruidvat net wat gevoeliger. Alleen het streepje hoort wel om de 2 dagen donkerder te zijn, is die van vandaag echt net zo licht als die van maandag? (Heb je een foto?)
Jah die hebben meer HCG nodig! Kruidvat(2voor5): 25 Clearblue (plus): 25 Clearblue (met indicator): 25 Clearblue (zwanger/niet zwanger): 50
Ik ben nu op mijn werk, kan dus geen foto erop zetten. Het is geen knaltest (dus niet zo dik al de controle streep bedoel ik dan) Maar wel een dikke roze streep
op de verpakking van clear bleu staat dat je deze al een aantal dagen voor je nod kan doen , dus het is wel een beetje apart dat de ene positief is en de andere negatief. mischien nog is testen met een nieuwe van clear bleu maar dan met ochtend urine
En die CB heb ik dus gisteravond gedaan na een dag thee drinken, dus geen geconcentreerde urine. Het was erg licht van kleur. Misschien dan ook wel logisch dat CB het HCG niet kon vinden???
heb je geen foto van de kruidvat test want ook die testen vind ik minder betrouwbaar geworden heb al een aantal dame,s hier op het forum gezien die vals positief testen
http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/331107-zwanger-derde-wondertje.html Deze was van maandag. Test van vandaag ongeveer gelijk aan de kleur (misschein iets donkerder)
Met zo een streepje zou denk cb eigee igenlijkwel posi moeten zijn. M isschienvandaag een nieuwe doen naar een paar uur niet drinken en plassen. HoeIs het nu met het bruinverlies?
Hmmm hij ziet er gewoon lekker positief uit, vind het raar dat CB negatief zegt!! ik zou me er niet te veel druk om maken, mss komt het indd omdat je urine niet geconcentreerd genoeg was!! geniet ervan!
Had ik ook.... Één week later getest en toen gaf die 2-3 weken aan..... Ondertussen heb ik zes positieve testen liggen..... Alleen op echo was niets te zien
Dat denk ik idd ook, en het was gisteren ook nog voor mijn NOD. Bruinverlies heb ik nu niet meer gelukkig. Vrijdag nog maar een keer testen en dan is het klaar met testen
Ik las net je topic inecho en onderzoeken, maar ik denk dat je toch minder lang zwanger bent. Je kunt een lange innesteling hebben gehad óf je wordt straks toch weer naar voren gezet. Soms kan het gek lopen hoor. Het is moeilijk maar toch ff afwachten
Nou Ik herken dat wel met cb digital was bij gister ook negatief Terwijl Ik met test jezelf zt. Wel licht streepje testte en vanochtend Was dat al een duidelijker streepje , vrijdag is t precies 2weken na Bevruchting Dus wacht t nog even af maar ziet er goed uit zo op de vroege Ochtend