Hey meiden, Heb vorige week di, woe en do doorzichtig en draderig slijm en zat en zon was mijn ovu test knal maar toen had ik geen slijm meer. Wat moet ik nou geloven het slijm of de ovutest. Gebruik de testen van sensitest de dipsticks. Zijn die eigenlijk altijd betrouwbaar of zijn er ook dames waar hij het wel is mis had? Groetjes Nooatje
Ik gebruik diezelfde testen en had meer slijm en een zeer KNALLENDE test!!! Ik weet niet zo goed wat je nu het beste moet .. het slijm geloven of de testen?! Sorry!
Eerder je ovutest geloven! In de ronde dat ik zwanger werd van mn zoontje had ik op ma-di-wo-do heel vruchtbaar slijm maar pas op zondag een knal positieve ovutest. Dus de dag erna, weer een maandag, pas mn eisprong. En weer een dag later steeg mn temp. Precies 6 weken later een echo en toen was ik exact 8 weken zwanger. Dus ovutest klopte!
@pindaatje oh jeetje nou dan hoop ik dat we goed geklust hebben zat en zon knaltest en zo en di geklust.. Horen jullie wel eens negatieve verhalen over de sensi dipstick ovu??
ik wilde net dezelfde vraag stellen.. Na al die jaren voor het eerst ovutesten en vandaag een plens slijm maar een negatieve test, dus werd ik even mega onzeker.. Zit op cd 12, dus voor mij zou het ook wel vroeg zijn..
@nannette77 dan zal waarschijnlijk jou test over een paar dagen ook wel knal worden. Maar toch wel vreemd dan he?!!
ja ik werd er al wat nerveus van bang dat ik geen pos test plassen kan en het sprongetje mis libido is bij dit productiebedrijf na al die jaren niet meer geweldigh, dus we moeten goed timen.. heerlijk romantisch